18:44

833 73 42
                                    

בכל פעם שאתם נהנים מהכתיבה שלי וכותבים לי את זה... אתם גורמים לי לרצות לכתוב....

רק אומרת

____________________________________________

אסף חייך למיכל, היא חזרה לחדר עם כיסא נוסף שהיא מצאה מגישה אותו לאיזה שכנה מבוגרת שהביאה לו רחת לוקום והתיישבה במקומה הקודם לידו על המיטה.

"איפה הוא?" מיכל הביטה מסביב לחדר מנסה לאתר מישהו בחלל החדר

"מי?" אסף שאל אותה מהנהן בראשו ומחייך בתודה למישהו שניגש אליו

"החייל שהיה פה" היא ענתה ממשיכה להסתכל מסביב לחדר

"כל הצוות שלי פה, אף אחד לא הלך" הוא ענה לה תוהה למה היא מתכוונת

"לא הצוות שלך, אותם אני מכירה, החייל שישב לידך אתמול בלילה, הוא היה פה" היא המשיכה לחפש בעיניה ואסף קפא במקומו מסובב את כל גופו אליה. כל הקולות סביבו נעלמו וכל מה שהיה מולו זו מיכל והמילים שיצאו מפיה.

"מה זאת אומרת הוא היה פה?" אסף פנה אליה מתעלם הפעם ממישהו שפנה אליו.

"נו" היא הסתובבה סוף סוף להסתכל עליו "החייל שהיה אתך בלילה היה פה לפני כמה דקות, פגשתי אותו מחוץ לחדר אבל אני לא רואה אותו עכשיו" היא הסבירה בקלילות כאילו היא לא העיפה אותו עכשיו מהקומה התשיעית ללא מצנח למטה.

אסף צמצם את עיניו מסתכל עליה בעיון "הבחור שישב לידי בלילה היה פה מחוץ לחדר והוא לא נכנס פנימה?" הוא שאל באיטיות מדגיש כל מילה מנסה להבין מה קורה

"אהה" היא הנהנה בראשה

"למה הוא לא נכנס?" אסף פנה אליה בקול מאשים.

"אני לא יודעת, זה מוזר" היא אמרה מגרדת בראשה "דיברתי אתו ואמרתי לו איפה החדר שלך, הייתי בטוחה שהוא בא לבקר אותך" היא אמרה במבט מהורהר מקישה באצבע על הסנטר בתנועת חשיבה.

אסף תפס את זרועה וניער אותה קצת "מה אמרת לו?" הוא שאל אותה בבהילות מרגיש שהצבע אוזל מפניו. אולי היא אמרה לו משהו לא טוב, אולי היא פגעה בו או גרמה לו להרגיש לא רצוי.

"אממ.. שום דבר" מיכל הסתכל עליו במבט מוזר, היא לא הבינה מה הוא רוצה ממנה. היא והחייל דיברו אולי שני משפטים.

"מה אמרת לו בדיוק?" אסף דחק בה מנער אותה שוב

"אממ... הצגתי את עצמי, אמרתי לו שזיהיתי אותו מאתמול ושאתה בחדר" מיכל ניסתה להיזכר בשיחה הקצרה בינה לבין החייל.

"מה אמרת על עצמך?" אסף אמר בנהימה, קולו עמוק ומלא חשש

"אני חושבת שאמרתי שאני חברה שלך מיכל" מיכל זרקה לאוויר ואסף הרגיש שהאוויר יוצא לו מהראות. פאק!

שקר לבןWhere stories live. Discover now