23:59

1K 71 19
                                    

אני כל פעם מתנצלת מחדש על העדכון המאוחר, אבל זה באמת לא בכוונה, אני לא מצליחה לשבת לרגע,

אז שוב... אוהבת אתכם מיליון ומצטערת!!!

__________________________________________________________________

"אני רוצה לחבק אותך בחזרה" אסף לחש לאוהד האוחז בו

אוהד נשף נשיפה ארוכה על עורפו של אסף "אני מפחד" הוא ענה בקול רועד

"אני מבטיח לא לעשות שום דבר מעבר לחיבוק" אסף הזיז את ידיו במעט שאוהד נתן לו כיוון שידיו היו צמודות לגוף מעוצמת אחיזתו של אוהד, הוא טפח כמה פעמים על כפות ידיו של אוהד

"אני מפחד מזה שאני רוצה יותר"הוא מלמל "אני רוצה יותר מחיבוק וזה מפחיד אותי" אוהד אמר ועבר עם שפתיו לאורך עורפו של אסף גורם לעורו להתחדד ולשערות עורפו להסתמר.

דם זרם בגופו של אסף לכל מקום ובמיוחד למקומות שהוא לא רצה בהם דם עכשיו, הוא לא רצה להבהיל את אוהד, הוא רצה להיות אותה דמות תומכת וחברית שנמצאת שם בשבילו ולא בחור שמת לקפוץ עליו ולזיין לו את הצורה, למרות שזה בדיוק מה שהוא רצה לעשות באותו רגע. אולי באמת עדיף שהוא ימשיך להיות עם גבו לאוהד. גם ככה אוהד הפעיל אותו בצורה שהוא לא הכיר לפני.

"אסף" אוהד לחש שוב ואסף הרגיש את האוויר החם של שמו היוצא מפיו של אוהד מחמם אותו עוד יותר.

"כן" אסף לחש בחזרה

"אני רוצה לנשק אותך כל כך" אוהד התוודה, הוא הרגיש את גופו החסון של אסף בין זרועותיו, הוא אהב את התחושה שהוא לא יכול למעוך אותו בכוח שלו, אהב את השרירים שהוא הרגיש דוחפים אותו בחזרה. אוהד מועלם לא העלה בדעתו כי זה משהו שיעשה לו את זה, אבל הוא לא יכול היה להתכחש להתרגשות שעברה בגופו באותו הרגע. זה היה חדש בשבילו, חדש ומסעיר ומפחיד הכל ביחד ובאותו הזמן.

חיוך עלה על פניו של אסף למשמע מילים אלו, אך הוא ידע שהוא לא יכול לדחוק באוהד עכשיו "מה עוצר אותך?" הוא לחש שוב

"אני לא יודע" אוהד מלמל שפתיו על עורפו של אסף, הוא נישק את המקום שבו שפתיו נגעו טועם מהחלב האסור. אסף עצם עיניים כל גופו מתעורר והשעין את ראשו לאחור על אוהד בתנועה לא רצונית מנסה להתקרב עוד.

"בבקשה" אסף התחנן "תן לי להסתובב" קולו חנוק בגרונו

אוהד עצם עיניים חזק מניח את מצחו על ראשו של אסף השעון עליו לאחור, הוא התנשם ואסף הרגיש את האוויר החם מאפו מלטף אותו, הוא הרגיש שהוא משתגע, שעוד שניה הוא משתחרר בכוח מאחיזתו של אוהד, מסתובב ותוקף את שפתיו שהיו כל כך קרובות אליו. רק כמה סנטימטרים.

אבל אסף ידע שהוא צריך לתת לאוהד להחליט בזמנו והלומות ליבו שהוא הרגיש על גבו העידו כי הוא מתרגש בדיוק כמוהו אם לא יותר. הוא ידע שאוהד בסוף ינשק אותו, הוא רק רצה שזה יקרה יותר מהר. אם אפשר ממש עכשיו.

שקר לבןWhere stories live. Discover now