סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן לעדכן, פשוט יש קצת לחץ בחיים עכשיו...
אבל אסף ואוהד איתי בכל מקום אז שולחת לכם חג אורים שמח וגם שמח בלב עם פרק נוסף של הסיפור,
ותהיו נחמדים עם ההערות וההצבעות,
אוהבת
אני
______________________________________________
"אני רוצה לצאת לבקר את אסף בבית חולים" אוהד ישב מול ירון, הוא ידע שהוא מבקש יותר מידי. אבל הוא חשב ששום דבר לא יכול להזיק מלבקש, במקרה הגרוע ביותר - ירון לא יסכים. הוא חשב על זה כל הלילה, זה רץ בראשו כל המשמרת, הוא היה חייב לפגוש אותו ולהשאיר את זה מאחוריו.
הוא היה חייב לראות את אסף.
ברגע שהוא סיים את המשמרת שלו הוא רץ למשרד של ירון. ירון התרווח בכיסא המשרד שלו, משרדו היה בקומה הראשונה ובניגוד לחדר התורן שאוהד העביר בו את המשמרות שלו בחדר הזה היו חלונות. מהחלונות ניתן היה לראות את השמש שהכתה בהם. חזקה, בהירה ומבטיחה דברים טובים.
לא סתם אומרים שאור נותן תיקווה.
"אתה יודע שקיבלת שעות ביציאה, נכון?" ירון הסתכל עליו במבט שואל.
"אני לא יוצא, אני אקפוץ לבית חולים ואחזור לבסיס ואסע הביתה מחר בבוקר" אוהד הסביר את התכנון שלו. הוא בדק את שעות קבלת האורחים בבית חולים, הם לפחות עד שבע או שמונה, אם הוא יצא עכשיו הוא יגיע לבאר שבע עד שש בוודאות ויהיה לו שעה לפגוש את אסף ולדבר. או אולי עוד משהו חוץ מלדבר. זה אמור להספיק.
"למה שלא תלך לבקר אותו מחר בדרך הביתה?" ירון לא הבין את ההתנהלות של אוהד ביומיים האחרונים. בדרך כלל אוהד הוא חייל מאוד אחראי, מבין, חושב, מגדיל ראש, ופתאום הוא נוהג כמו חייל צעיר שלא מבין את המערכת.
"אני דואג לו, וסיימתי את המשמרות שלי לשבוע, עכשיו אני יכול לשבת בחדר ולא לעשות כלום או לנסוע לבקר אותו, אז אני רוצה לנסוע" אוהד דיבר עם הידיים מסביר את עצמו "אם אתה תסכים כמובן"
"למה שלא תתקשר לבית החולים לברר מה קורה אתו?" ירון לחץ.
"אני חייב לראות אותו!" אוהד התפרץ מרים את קולו "רק תגיד כבר כן או לא, אין טעם לנסות לשכנע אותי, כן או לא" אוהד היה על הסף, כל דבר עלול היה לעצבן אותו עכשיו. הוא רק רצה כבר לסגור את החלק הזה מאחוריו להבין מה קורה אתו, מדוע הוא מרגיש ככה מבלי שיתחקרו אותו כל הזמן.
ירון צמצם עיניו מתפלא מתגובתו של אוהד, הוא אף פעם, לא משנה מה קרה, אף פעם לא הגיב ככה. הוא מעולם לא הרים את קולו והתפרץ עליו. "אולי אתה רוצה להירגע קצת לפני שאתה פונה אלי" ירון אמר לאוהד בקול נוקשה. הוא השתמש בפעם הראשונה ביחסים ביניהם בדרגה שלו.
YOU ARE READING
שקר לבן
Short Storyאוהד צריך להחזיר חייל שנעלם בשטח האויב, כמפקד במודיעין הוא צריך לעשות הכל בכדי החזיר את אסף הביתה, אז מה זה שקר לבן קטן על מנת לשמור על אסף בחיים? אבל מה קורה כאשר השקר הלבן הקטן הזה גורם לו לפקפק במה שהוא חשב עד עכשיו על עצמו, ועל איך הוא רוצה להמש...