אסף ספר את הדקות, וכל דקה בעברה הרגישה כמו נצח. נצח!
הוא הביט על השעון שעל מודד הדופק שהיה מחובר אליו וחיכה ש6 יהפוך ל7 כדי שאחר כך הוא יהיה 8 ול9 ובסוף יהיה עשרים דקות לשמונה. כי עשרים דקות זה פחות מחצי שעה! בעשר דקות!
"אסף, אסף" מיכל ניערה את כתפו והוא הסתכל עליה במבט שואל. היא ישבה אתו בחצי שעה האחרונה אבל הוא לא הצליח להתרכז בדבריה, כל מה שהוא חשב עליו זה על מה האחות לילה תגיד לו וגם עלו לו כל מיני רעיונות בראש שאולי אוהד השאיר לה מספר טלפון, או מכתב, או משהו שיגיד שהוא היה פה לידו. משהו.
"הקשבת בכלל למה שאמרתי לך ?" מיכל הסתכלה עליו במבט מאוכזב
"אממ... לא כל כך, את רוצה להגיד לי שוב?" אסף הסתכל עליה במבט מתנצל.
"הכל בסדר? אתה נראה קצת off " היא הציעה לו חיוך אמפטי "משהו כואב לך? אתה רוצה לדבר על מה שקרה?" היא הניחה את ידה על ידו במונחת בחיקו. היא ניסתה לשלב את אצבעותיהם, אך הוא השאיר את כף ידו מאוגרפת ללא תנועה.
כף ידה הרגישה כל כך זרה פתאום, הם חלקו מגע סתמי כזה בעבר וגם אינטימי הרבה יותר במשך זמן ארוך כל כך, ועכשיו זה הרגיש זר ולא במקום. הוא הרגיש דחף להזיז את ידה ממנו ולנתק את המגע הלא רצוי. הוא הסתכל על ידיהם השלובות, הצורך לספר לה בער בו אך גם הפחיד אותו מאוד.
מיכל כמו הרגישה את חוסר הנוחות שלו משכה את כף ידה בזהירות ממנו מביטה בו בריכוז "מה קורה אסף? תספר לי" היא שאלה בקול רך
הבטן של אסף התהפכה מפחד, הוא חרד מהתגובה שלה אך מצד שני הוא לא רצה להמשיך כמו פעם. הוא לא רצה לחיות חיים מזויפים יותר, להעמיד פנים שהוא מעוניין כאשר למעשה הוא היה מעדיף עכשיו שמשהו אחר ישב לידו. רק לא היא.
מיכל שלחה את ידה ובעזרת אצבעה מתחת לסנטרו הרימה את ראשו והישירה מבט אליו. "תספר לי, אתה לא צריך לפחד, אני כבר יודעת"
עיניו של אסף נפערו מתדהמה, היא יודעת? איך היא יודעת? מה היא בדיוק יודעת?
מיכל ראתה את מבטו המבוהל והחליטה לעזור לו, היא אהבה אותו, אך ידעה כבר כמה זמן שזה לא הדדי, אישה יכולה להרגיש דברים כאלה. "אני יודעת שאתה כבר לא רוצה להיות איתי..." היא המשיכה בקול רך "אני יודעת את זה כבר כמה זמן, וחיכיתי שאתה תגיד לי אבל כנראה שאני צריכה לעזור לך כי לך אין אומץ להגיד לי, וזה מחמיא לי שאתה דואג לרגשות שלי, אבל גם פוגע בי שאתה לא מסוגל להיות אמיתי איתי" עיניה התמלאו בלחלוחית , הדמעות עמדו על הסף אך היא החזיקה אותם שלא יצאו.
אוהד הסתכל עליה במבט מיוסר, כאב לו כל כך שהוא הערים עליה כך כל כך הרבה זמן, שהוא לא היה גלוי ברגשותיו ובתחושות שעברו עליו. כאב לו שהוא פוגע בה.
YOU ARE READING
שקר לבן
Short Storyאוהד צריך להחזיר חייל שנעלם בשטח האויב, כמפקד במודיעין הוא צריך לעשות הכל בכדי החזיר את אסף הביתה, אז מה זה שקר לבן קטן על מנת לשמור על אסף בחיים? אבל מה קורה כאשר השקר הלבן הקטן הזה גורם לו לפקפק במה שהוא חשב עד עכשיו על עצמו, ועל איך הוא רוצה להמש...