שלושה חודשים אחר כך 18:37

1.6K 86 67
                                    

תודה רבה לכל המחכים, אני לא יכולה להמשיך להחזיק אתכם על קוצים, אז סיימתי את הסיפור,

בכל מקרה כבר יש לי סיפור חדש בראש שקורם עור וגידים,

תודה לכולכם על הצטרפותכם למסע, זה מרגש אותי לראות את הגובות שלכם ואת האהבה שלכם לאוהד ואסף.

מצטערת שלא היה סקס הפעם, אולי במפגש המשך שלהם

____________________________________________________________________________

"נו אוהד... בוא נכנס כבר" אסף התחנן לאוהד, הם ישבו כבר יותר מעשר דקות ברכב ואוהד לא העז לעשות את הצעד של 'להכיר את ההורים', אסף אולי יצא מהארון והיה ג'יי גאה בסביבה שלו אבל אוהד עדיין היה עמוק בתוך הארון מבחינת המשפחה והוא פחד לענות על שאלות על ההורים שלו.

שאלות שבטח יגיעו והוא עדיין לא היה מוכן לענות עליהם, איך הוא יסביר להורים של אסף שהוא עדיין מסתיר את הקשר שלו עם הבן שלהם מההורים שלו. איך הוא יגרום להם להבין שזה לא שהוא מתבייש בו, הוא רק פחדן. ולמה שהם ירצו בן זוג פחדן לבן שלהם? כל זה ועוד העסיק את המוח שלו בעשר דקות האחרונות ואם נהיה כנים, בכל הנסיעה צפונה כולל כל השבוע מאז הרגע שהוא נענה בחיוב להזמנה של אסף.

אוהד הביט על הבחור בו הוא התאהב היושב לידו, לא הגיע לו שיסתירו אותו, לא הגיע לו שיחביאו את הקשר אתו, הגיע לו כל הטוב שבעולם. הוא ידע שהוא חבר מאנייק בקטע הזה אבל הוא עדין לא גידל ביצים כדי לדבר עם ההורים שלו.

"אוה-הד" אסף אמר בייאוש "אם לא נצא בקרוב יאכלו לנו את כל האוכל ואני מת על הארוחות ערב של אמא שלי"

אוהד נתן לו חצי חיוך בחזרה, לקח לאסף חודשים לשכנע אותו להגיע ולבסוף הוא נכנע ללחץ ועכשיו שהוא יושב בכניסה לבית שלהם רגליו פקות וליבו דוהר מהלחץ. אין לו אומץ, אם הוא היה ילד קטן הוא בטח היה עושה פיפי במכנסיים עכשיו.

אסף העיף את הידיים באוויר בדרמתיות ונתן להם ליפול לחיקו בתסכול "פףףףף" הוא הוציא אוויר בקול. הדרמה המרגשת שאסף הציג עכשיו הצחיקה את אוהד וחיוכו הפך ממהוסס לאמיתי, אסף יכול היה להפוך לדרמה קווין בשניות, תמונה מגוכחת על בחור גברי ומפותח כל כך.

אסף שהבחין בחיוכו קרא בעצבים "מה אתה צוחק עכשיו?"

אוהד לא הצליח שלא להתפוצץ מצחוק למשחק המצוין שאסף הציג מולו ואחז את בטנו צוחק בפה מלא. התנהגותו של אסף העירה בו משהו והצחוק שחרר ממנו את כל המתח שהיה אגור בתוכו.

מבטו הכועס של אסף התחלף מהר בחיוך רחב, הוא אהב לראות את אוהד צוחק, הוא אהב לשמוע את קול צחוקו והוא שמח עוד יותר שהמבט המבועת שהיה בעיניו עד לפני רגע התחלף בזיק של צחוק. הוא דאג לרגע כי אוהד לא יצא אתו מהאוטו ויחליט לחכות לו בחוץ. כי הוא לא התכוון להישאר אתו ברכב עוד דקה אחת נוספת.

שקר לבןWhere stories live. Discover now