20:30

816 64 27
                                    

אסף עכשיו הסתכל על השעון במקום על הדלת. לא בגלל שהוא חיכה שאוהד יגיע, הוא ידע שזה כבר לא יקרה, הוא חיכה ששעת הביקור תסתיים וכולם ילכו והוא יוכל להישאר לבד סוף סוף. מיכל לאחר שהייתה לידו יומיים ברצף הבינה שהיא חייבת לנסוע הביתה להתקלח ולהחליף בגדים (אולי קצת בעידודו כאשר הוא עשה פרצופים ונפנף עם היד מול אפו כאשר היא עברה לידו). הוריו הסכימו להשאיר אותו לבד ללילה.

שעת הביקור הסתיימה כבר בשמונה אך בגלל יום השישי האחיות והצוות היו גמישים יותר עם המבקרים. הוא כמעט וקם לבקש מהם לשמור על החוקים אבל המשיך לחייך לכל המבקרים שלו ולאכול את השוקולדים שהביאו לו.

אומרים ששוקולד מנחם אז הוא החליט לנסות את השיטה. אולי בעזרתו הוא ירגיש פחות חרא.

אחרוני המבקרים חיבקו אותו ואת הוריו ויצאו מהחדר משאיר אותו לבד עם הוריו. אמו התרוצצה סביב המיטה וסידרה את התיקים, ארגנה את המתנות לשקיות והחליפה מים לפרחים שהוא קיבל (הוא שכח לגמרי שפרחים הם מתנה ראויה בבתי חולים).

"אספי" אמו העירה אותו מבהייה בחלל "אני ואבא נצא עוד מעט ונחזור מחר, בסדר?" היא אמרה בחיוך גדול.

אסף הביט בה בעיון, היא נראתה מבוגרת בכמה שנים בעקבות האשפוז שלו, פניה מקומטים יותר ועייפים יותר. הנסיעות והשהייה הממושכת לידו הראו את אותותיהם, וכמובן הדאגה לשלומו. "בטח אימא, אל תדאגי אני אהיה כאן גם מחר" אסף ענה בחיוך שהוא הצליח לייצר בכוחות אחרונים ליום הזה.

"אבל את בטוחה שהוא יוכל לנהוג" אסף שאל מצביע על אביו ישב על הכורסה לידו מנומנם.

"כן, כן, אל תדאג, אני אנהג ובכביש 6 נהיה צ'יק צ'ק בבית" אמו אמרה שולחת חיוך חם ואוהב לכיוון אביו. אסף תמיד העריץ את הקשר בין הוריו, את הרגשות החמים הקיימים בניהם למרות כל השנים ביחד. הוא היה מביט בהם מהצד מאחל לעצמו גם קשר דומה, מלא אהבה והערכה.

אמו הניחה יד על כתפו של אביו והוא התעורר מסתכל מסביב קצת לא מפוקס על היכן הוא נמצא ולאט לאט הוא נעמד מניח יד על כתפיה של אמו וחייך.

"אבא" אסף חייך אליו מתרומם ממיטתו על מנת להיפרד מהם

"אסף" אביו שחרר את אחיזתו מאמו וניגש אליו מחבק אותו חיבוק אוהב ותופח על גבו בדרך

אסף החזיר את החיבוק בשמחה שוהה עוד כמה שניות יותר מהרגיל בין זרועותיו של אביו. אחריו הגיעה תורה של אמו, אמו הנמוכה ממנו בראש חיבקה את בית חזהו והוא התכופף לקבל נשיקה. הוא אהב את המשפחה שלו, הוא ידע שהזמן לספר להם קרב, הוא לא ידע איך הם יקבלו את הנטיות המיניות שלו. אך הוא קיווה שלמרות שזוגיות חד מינית לא הייתה נפוצה סביבו, הם עדיין ימשיכו לאהוב אותו.

שקר לבןWhere stories live. Discover now