Jak už jsem zmiňovala, tak jsem úplně dokonalá - kdyby jste si náhodou nevšimli #egoupup a proto jsem co nejrychleji spatlala další kapitolku za tři dny a tady ji máte. A já moc dobře vím, že jediný co chcete je ten příběh, takže si ty kecy nechám až na konec a vy můžete jít v klidu číst.
Cleo
Vešli jsme do nějaké menší koupelny, kde jsem si rychle umyla a vyfénovala vlasy. Pak už jsem je jen spacifikovala, aby mi netrčeli na všechny strany. Ještě jsem si rychle vyčistila zuby kartáčkem, který mi byl přidělen a pak jsme pokračovali v cestě za dobrodružstvím. Ne kecám jen jsme se vydali směrem k superhrdinovi, nejrychlejšímu muži na světě, aby jsme pokecali. Prostě úplně normální den po tom co vás tajná organizace chránící svět sestřelí z oblohy a vy podáte volným pádem na zem. Naštěstí vás, již zmíněný, superhrdina jménem Flash, nebo jinak Barry Allan, díky své super rychlosti zachytí těsně nad zemí. No a pak se o vás se svými přáteli ze Star Labs postarají. Dají vám střechu nad hlavou, oblečení, jídlo, vlastní kartáček a prostě vše co potřebujete a nic za to nechtějí. Prostě normálka.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Otevřeli jsme bílé dveře vedoucí do velké místnosti. Vešli jsme a už se na nás všichni přítomní otočili. Starší muž černé pleti, s vousy kolem pusy a s lehkou pleškou na hlavě, mě měří podezřívavým pohledem, ale pak se mu koutek úst zvedne do lehkého úsměvu. Pohledný mladík s hnědými vlasy, které mu stály v upraveném rozcuchu se na rozdíl od staršího může usmál pořádně . Trochu nejistě jsem přistoupila blíže k nim a též usmála se.
"Barry [Bery] tohle je Cleo, Cleo tohle je Barry,, Zachránila nás před trapnou chvílí ticha Caitlin.
"ahoj,, ozval se Barry s úsměvem a natáhl ke mě ruku. Já ji též natáhla a pořádně se usmála . Jeho stisk byl pevný, ale zas ne tolik, aby to bylo nepříjemné." ahoj. Ehm, " odkašlala jsem si hraně, naše ruce se rozpojili a já mohla v klidu pokračovat.
"chtěla bych ti poděkovat, no však víš, za záchranu života. "
Řekla jsem tónem alá vlastně si skoro nic neudělal, ale aby se neřeklo, tak poděkuji. A k tomu jsem protočila oči, abych mým slovům přidala na efektu. Jeho úsměv se rozšířil a tím ukázal své bílé zuby. Tyjo má fakt pěknej úsměv. A ty jeho velký teplý ruce... Klidně bych ho za ně mohla držet věcně. Mohla bys myslet chvilku na něco jiného než na kluky Cleo ? Pokárala jsem se v hlavě.
"ále, to nic nebylo,, mávl nad tím rukou Barry. A usmál se. Jo fakt má pěknej úsměv... Nech už toho!
Nyní, ačkoliv jsem nechtěla odtrhnout svůj zrak od Barryho, jsem stále s úsměvem, pohlédla na může stojícího opodál. Prvotní strach ze mě už opadl,ale když jsem pohlédla do těch jeho hnědých pronikajících očí hned byl zase zpět, jako by nikdy neodešel.
ČTEŠ
Avenger girl (Pozastaveno)
FanfictionDnes ti nabízím šanci přečíst si příběh o neobyčejné dívce, jenž prožívá veliké dobrodružství. Není tak úplně člověk, avšak nemá žádné superschopnosti. Co když tato dívka pracuje pro organizaci, snažící se zničit a ovládnout svět? Co když se zamilu...