Wally
Vešel jsem do laborky, abych předal Caitlin nějaké vzorky k testům, když v tom jsem si všiml, že na nemocničním lůžku, leží nějaká mladá dívka. Je docela pěkná. Blonďaté vlasy měla hozené přes celý polštář. Ruce pod hlavou a byla zachumlaná v bílé peřině. Oči měla zavřené a potichu oddechovala. Šel jsem se podívat kousek blíž, zda ji nepoznám. Už jsem stál u postele, když v tom otevřela oči. Uskočil jsem a ona vyjekla a prudce se posadila. Oba jsme se strašně lekly.
,, ehm, ahoj? " začal jsem nejistě.,,Eh, čau? " pokusila se o úsměv neznámá. Stále jsem na ní hleděl, když v tom zase promluvila
,,já jsem Cleo a ty musíš být Wally?" zase se lehce usmála s otázkou na rtech.
,, uhm, k vašim službám slečno Cleo. " poklonil jsem se při pokusu o vtip. Povedlo se. Cleo se usmála. Zase jsme na sebe mlčky hleděli a ani jeden z nás nevěděl co říct. Trapnou chvíli ticha zachránil Barry, který vstoupil do místnosti. V ruce držel sáček s jídlem z Belly Burgeru. Doufám, že mi taky něco přinesl. Jinak si to s ním vyřídím.
,,Oh, vidím, že už jste se seznámili. Usmál se Barry a z pytlíku vyndal Burger,který podal dívce. Cleo poděkovala, burger vyndala z obalu a hladově se do něj zakousla. Holky s chutí k jídlu jsou nejlepší. Ale nic se nesmí přehánět že?
,,vlastně ani moc ne " přerušil jsem zase ticho a čekal, že nás Barry nějak pořádně představí. Stalo se.
,, jo, ehm, tohle je Cleo, když jsem byl trénovat na louce za městem, spadla mi do náručí. " Zasmáli se oba dva. Též jsem se usmál a vzal si od Barryho jídlo.
,, Cleo, tohle je Wally. Je to bratr Iris a tak trochu i můj. " zasmál se zase Barry a poplácal mě po zádech.
,, Jo, Caitlin mi o tobě povídala. Teda říkala, že jste pryč, ale normálně jsi Kid flash a pomáháš Barrymu v chytání padouchů"
,, Jo byli jsme s Harrym trénovat u jezera a Wells se tam stavil u nějakého vědce kvůli radě pro Caitlin. " Zvedl jsem ruku se zkumavkou, ve které byla nějaká růžová vodička. Cleo kývla, jako že rozumí.
"Co noha Cleo? " Vložil se do konverzace zase Barry.
,, Už je to v pořádku. Ještě jednou moc děkuju, že tu můžu být." Zase se usmála.
,, Už vám tu moc dlouho překážet nebudu."
,, Ale prosím tebe, vůbec nám nepřekážíš, můžeš tu zůstat jak dlouho budeš chtít." Usmál se na oplátku Barry.
,, Díky, ani nevím co bych bez vás dělala." Zase ten krásnej úsměv.
Do místnosti jako na zavolanou vstoupil Harry. Barry je seznámil a já jen přihlížel. Chvíli jsme si jen povídali když v tom se Cleo zvedla, že se jde umýt. Rozloučili jsme se a ona odešla. Ještě jsem koukal na její mizející záda, které mi po chvilce zmizely z dohledu úplně.
______________________________________________________________________________
Ten den odpoledne ( o chvíli později )
Cleo
Sundala jsem si mokrý ručník smotaný do turbanu, který jsem měla na hlavě a pohlédla jsem na sebe do zrcadla. Hubená, ne úplně drobná dívka s mokrými, nyní už červenými vlasy a růžovými rty. To jsem já, Cleo Peers. Děsila mě a zároveň mě naplňovala práce pro Hydru. Vím, že Avengers jsou špatní, ale někde uvnitř jsem tušila, že to není tak úplně pravda. Část mě tomu nevěřila. A já nad tím stále přemýšlela. Co když, to co dělají, dělají z nějakého dobrého důvodu? Musela jsem se ptát sama sebe. Co když je v tom něco víc ?
ČTEŠ
Avenger girl (Pozastaveno)
FanfictionDnes ti nabízím šanci přečíst si příběh o neobyčejné dívce, jenž prožívá veliké dobrodružství. Není tak úplně člověk, avšak nemá žádné superschopnosti. Co když tato dívka pracuje pro organizaci, snažící se zničit a ovládnout svět? Co když se zamilu...