Minule 6. Června
Ukázala na mě vztyčený prostředníček, roztáhla ruce a po zádech se nechala spadnout dolů. Stál jsem u otevřeného okna, s pusou dokořán a rukou stále na sluchátku v uchu. Ještě asi minutu, jsem koukal na prázdnou střechu. Když jsem se vzpamatoval, ještě jsem směrem ke Starkovi dodal:
,, Starku, ta holka je fakt dobrá, měl by jsi si pohnout."
Nyní 10. Června - brzo ráno
Winter soldier
Už několik dní jsme se jí pokoušeli dohnat, ale vždycky nám nějak vyklouzla. Teď už se jí utéct nepovede, potvoře.
Cleo má všechny informace o helikariérech, munici, zbraních a podobně. Zkrátka to, na čem dělal Stark. Kdysi to byl jeho obor a tak to má na práci i teď v SHIELDU. Všichni jsme mu několikrát říkali ať si ten notebook zahesluje a někam ho uklízí, ale on má svou hlavu. Nechává ho válet se na lince u baru, gauči, nebo kdekoliv kde se často vyskytuje. nechává ho téměř nehlídaný a takhle to dopadá. Myslí si, že když je Iron Man, tak si na jeho barák nikdo netroufne, ale tahle holka, to zvládla téměř nepozorovaně a sama. Plecháč dostal od Furyho pořádně vynadáno. Všichni jsme to slyšeli, ale Tony zase musel dělat machra a tak byl na Furyho ještě drzej. Fury mu zato sebral všechny jeho auta a obleky, krom jednoho. Myslím, že po tomhle si bude Stark dávat na svoje věci víc bacha. Podle mě by ani v týmu být neměl. Je to jen namyšlenej kus plechu. Bez toho obleku je pouhá nicka.
Teď se to snaží napravit a poměrně se mu to vede. Byl vzhůru celou noc a pronásledoval Cleo přes celý New York. Jsem si docela jistý, že jí to dává za vinu.
A teď je tu ten moment na který jsme čekali už několik dní. Cleo je ve slepé uličce a to je naše šance. Odřízli jsme ji od HYDRY a tak si musí poradit sama. Je dobrá, to se musí nechat. No dobře, je hodně dobrá, ale nás je víc a myslím, že Avengers taky nejsou úplně marný. Ta holka potřebuje předat informace HYDŘE, jenže to my nesmíme dovolit. Právě teď se nám to vede velice dobře, protože máme Cleo doslova ve slepé uličce.
Běželi jsme celá skupina a pomalu se rozdělovali. První odpadla Nataša, která začala bojovat s několika vojáky té zvrácené organizace. Pak odletěl Tony, který nás hlídal ze vzduchu a hlásil rozmístění bojovníků. Následoval Steve, pak Clint a tak to pokračovalo. Zbyl jsem jediný. Já měl za úkol chytit Cleo.
Běžel jsem jak nejrychleji jsem uměl hned za uprchlicí. Utíkala rychle, ale po několika denním schováváním se a ostražitosti, musela být unavená. Doháněl jsem ji.
Dívka doběhla k vysoké cihlové zdi a zastavila se těsně u ní. Vzhlédla vzhůru a když zjistila, že tato možnost úniku selhala, praštila rukama do zdi a otočila se, aby nestála ke svému nepříteli, který zrovna doběhl, zády. Neměla šanci na útěk a věděla to moc dobře. Musela bojovat.
Červené vlasy po ramena, měla zacuchané a volně rozpuštěné na ramenou. Na sobě kombinézu z kůže a u pasu poslední zbraň, byla to šavle. Ještě před pár dny u sebe měla snad tolik různých zbraní, že kdyby jste stáli vedle ní, připadáte si jak na černém trhu. Dnes je tomu však jinak, a to protože při jejím pronásledování musela použít už vše co měla. Ta holka se nevzdává a to se mi líbí. Nohy měla lehce rozkročené kvůli pevnému postoji a ruce spuštěné podél těla. Po obličeji jí tekly kapičky potu a v očích jí hrálo odhodlání, že z tohohle boje neodejde jinak, než jako vítěz.
,,Ach, náš slavný Bucky Barnes, neboli Winter Soldier " řekla pohrdavě.
,,Ach, naše slavná bojovnice co se nevzdává" odvětil jsem s ironií v hlase a úšklebkem na rtech.
,,Když půjdeš dobrovolně, ušetříš si nejen bolest, ale i spoustu dalších nepříjemností " Dal jsem nabídku, která se v její situaci neodmítá a s vážnou tváří jsem čekal jak zareaguje.
,,Pff, ani náhodou. Jsem tu, abych bojovala za správnou věc," No, tak přesně tohle jsem čekal.
,, Jak to myslíš za správnou věc?" Skočil jsem jí do řeči, když jsem slyšel co za nesmysly mi povídá.
,,No přece za ochranu světa! " zvýšila hlas.
,,A před kým ho chráníš, když ne před HYDROU? " Též jsem zvýšil hlas.
,,Před vámi přece! Jedinej kdo ho chce zníčit jste vy! " zařvala už z plných plic dívka.
,,To Avengers ho níčí. Každý den, kousek po kousku. " už téměř šeptala. I když jsem od ní byl takovou dálku, viděl jsem jak jí jedna neposedná slza sklouzla po tváři. V očích se jí hromadily další. Rychle si slzu setřela a zamrkala, aby se jí nespustil další potůček. Nevěděl jsem co dělat. Měl jsem se s ní bít, ne hádat a už vůbec ne ji utěšovat.
,,Jak ho níčíme? My ho ochraňujeme " řekl jsem už klidným hlasem.
,,Lidé potřebují vůdce a vy jim ho nechcete dopřát. HYDRA je schopna toto břemeno nést, ale to vy nechcete. Kvůli vám lidé trpí " Řekla zase pevným hlasem.
,, Ccc. Posloucháš se vůbec? " vydechl jsem. Musel jsem se ušklíbnout.
,,Nechápu jak tomuhle někdo může věřit. Nevím čím sis v HYDŘE prošla, proč zastáváš tenhle názor, ale věř mi, já v HYDŘE byl, to co mi tam provedli, " musel jsem se zhluboka nadechnou, protože ve mě vřel vztek a bolest současně a pak jsem pokračoval.
,,To, čím jsem si tam prošel já, to nedovolím, aby zažil někdo jiný. Mučili mě, a když jsem nespolupracoval, dávali mi elektrické šoky a podobně. Já se ale nevzdal. Pak se to stalo. Přišli s nápadem, díky kterému mě budou moct ovládat. ONI mi vymyli mozek a já musel plnit jejich zvrhlé mise. Zabíjel jsem pro potěšení. Ne jejich, ale moje. HYDRA ze mě udělala monstrum, kterým zůstanu už navždy. Taky jsem opakoval tyhle kecy, které ti tam nacpou do hlavy. A jediné co v mém životě dávalo smysl, byla HYDRA a to, že musím plnit jejich úkoly a mise. Bylo mi jedno, jestli někdo zemře, či se zraní, hlavně, že získají co potřebujou. HYDRA, ani ty, nemáte právo brát nevinným lidem svobodu a už vůbec nemáš právo rozhodovat kdo bude žít a kdo zemře." Při tom co jsem mluvil, jsem se pomalu přibližoval k ní. Dokončil jsem svůj monolog a čekal na její reakci. Stála tam, těsně u mě, koukala se mi do očí a já jí. Až teď, když jsem stál tak blízko ní a viděl jsem její prázdné hnědomodré oči, mi to došlo.
HYDRA jí provedla to co mě. HYDRA ji má ve své moci a ona splní každou misi, i kdyby při ní měla položit svůj život. A její mise, jsme byli my. Její hlavní cíl, jsou Avengers.
Dneska kratší kapitolka, ale není to tak strašný. Doufám, že se líbí.
Jinak, asi jste si všimli že wp blbne, tak snad se konečně povede kapitolu zveřejnit.
Vote a koment potěší
Laf jů špageta 😘
ČTEŠ
Avenger girl (Pozastaveno)
FanfictionDnes ti nabízím šanci přečíst si příběh o neobyčejné dívce, jenž prožívá veliké dobrodružství. Není tak úplně člověk, avšak nemá žádné superschopnosti. Co když tato dívka pracuje pro organizaci, snažící se zničit a ovládnout svět? Co když se zamilu...