Eu- Aha... Si cred ca acum urmeaza sa ma pui sa ma intorc in iad,nu?
Sara-Nu...
Eu-Yeyyy!
Sara-Acum eu trebuie sa plec... Pa , surioara!
Si nu apuc sa raspund ,ca dispare...
Eu-Alex , ai de dat niste expicatii!
Alex-Eu ... Ăămm...
Eu-De ce nu mi-ai zis?
Alex-Stiam ca e o demonita nascuta pe Pamant ,dar nu am stiut ca esti tu...
Eu-Macar stiai ca sunt demonita?Alex-Nu... Te-s fi putut diferentia , dar ai un aer diferit de al deminilor sau al ingerilor...
Eu- Poate pentru ca sunt mai mult umana ...
Alex-Posibil...Dar hai sa schimbam subiectul ... dar... mai e ceva...
Eu-Ce?
Alex-De la varsta de 18 ani ... puterile iti vor creste ...
Nu apuca sa termine ... ca apare un foc ... off. As putea pune pariu ca e unul din cei doi... ah... uite... e Manuel...Manuel-Da, da , da... Puterile iti vor creste si o sa iti fie greu sa le controlezi... asa ca mai bine sa ai grija sa nu ii dai foc iubitelui tau...
Eu-Nu-i iubitelul m...
Alex-Da, bine , nu i-ar da niciodata foc iubitelului. Acum ... pleca!
Manuel- Mie nu imi spune nimeni daca sa plec sau nu!
In momentul ala arunca cu o ... MINGE DE FOC???!!! Cu o munge de foc in Alex! Ce fac? Ce faaaaaac?????? Decid sa ma arunc in fata lui, chiar daca stiam ca ma risc... astept sa explodez ,sau ce face mingea ... Dar... nu simt nimic... Deschid ochii si vad un scut rosu de foc in jurul meu ai a lui Alex. CE SE-NTAMPLA???!Alex-E un bun inceput...
Eu-Tu te gandesti la inceputuri.. nu la faptul ca era sa murim amandoi...
Alex-Eh...
Manuel-Este un bun inceput ! Mult spor !
Eu - Ăăăă ... nu prea ma prind...
Alex-Cu un minut inainte sa se petreaca actiunea Manuel mi-a transmis un mesaj , deoarece comunicam prin gand... a zis sa arunce in mine cu o minge de foc falsa... stia ca vei sari in fata mea. Am vrut sa iti testam puterile.
Eu-ALEEEX!!!
Spun si desfac scutul ,fara sa vreau.Alex-E de bine... oricum o sa mor...
Eu-Ai noroc ca nu am chef sa fug dupa tine!
Alex-Multu , Doamne!
Manuel-Fratilor , eu plec. Paa
Eu&Alex - Paaa
El dispare...dar apare apusul.
Eu-Alex... se face noapte ... ar cam trebui sa plec ... Vorbim mainde despre treaba cu demonii si ingerii. Am multe intrebari.
Alex-Dar cine o sa imi tina companie diseara?
Eu-Perna ! Spun si scot limba
Alex-Nu e buna...
Eu-Alex, nu pot sa vin sa dorm la tine... Nu...
Si ma ia pe sus ... alearga cu mine pana in casa lui.Alex-Niti pupic de noapte buna? Spune cu o voce de copil care doar ce a invatat sa vorbeasca.
Eu-Doar pe obraz . Spun si ii dau un pupic.
Ma asteptam sa ma lase sa plec ... dar nu a fost asa...Alex-Hihi
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!