Declar Razboiul Farselor inceput!

43 4 9
                                    

Sara deschide aceeasi gaura de foc, ca si atunci cand a venit in vizita si intram.
Ne indreptam spre cladirea in care am fost si data trecuta la lectia de magie si o incepem.

********

Lectia de magie a fost de o suta de ori mai plictisitoare decat cea de cand am fost in vizita. Iadul e acelasi. Totul e intunecat ,iar casele arata la fel de malefice. Cred ca e imposibil sa schimbi iadul, din pacate...

Maria-EVELIN!

Eu-Ha, ha, ce?

Maria-Te strig de 5 minute si esti cu capul in nori!

Eu-Ah... scuze.

Imediat simt cum 2 maini imi acopera ochii si sunt lipita de un corp dur,masculin.

Eu-AAAAAAAAAA!

Ii dau un cot in burta si un picior la comori.

??-Aaaah...

Spune vocea pe care o recunosc dintr-o mie si stiu ca o sa regret asta.
Ma intorc cu fata la locul cu pricina si il vad pe baiatiul pervers care mi-a furat inima in pozitia tipica a baietilor: aplecati... oarecum si cu mainile la comori. Am zis ca o sa regret...

Eu-Ups...doare tare?

Spun facand o fata... pe care nu pot sa o descriu.

Alex-Tu ce crezi?

Eu-Scuuuze.

Spun aproape alergand spre el si aplecandu-ma ,punadu-i mana pe spate.

Alex-Vrei si tu acelasi tratament?

Eu-1. La fete nu doare asa tare-spun scotand limba- si 2. CLAR NU!

Alex-Ahhhh...

Eu-Iarta-ma. Nu am stiut ca esti tu.

Alex-Macar stiu cum vei reactiona in cazuri dinastea.

Eu-M-ai pus la proba?

Alex-Si da,si nu...

Eu-Alex.... spun printre dinti.

??-Offf,Evelin! Cat te-am cautat!

Se aude o voce destul de cunoscuta. Imi intorc privirea spre directia din care s-a auzit si... surpriza! Marcus.

Eu-Lasa-ma drq in pace!

Marcus-Ce se intampla cu tine? Nu ai venit la bar si nu ai raspuns la telefon.

Eu-E problema mea!

Marcus-Macar spune-mi cu ce am gresit!

Eu-Pai... am vrut doar sa ii dai prietenului tau 5000€.

Marcus-Poftim?! Dar... de unde stii?

Imediat dupa ce a rostit ultimul cuvant isi pune mana la gura.

Eu-In momentul de fata te-ai dat de gol singur.

Marcus-N-nu e ceea ce pare.

Eu-E mai mult decat pare,Marcus!

Marcus-NU E NICIUN PARIU!

Atunci scot telefonul si intru la inregistrarea pe care am facut-o in conversatie. (Da, i-am inregistrat😂)

??-Hai ma ,ca poti!

Marcus-As vrea! Dar e imposibila !!! Greu sa accepte , tinand cont ca e virgina! O sa trebuiasca sa iti dau 5000€...

??-Pariul e pariu!

Marcus-Si t***a e t***a. Ca Evelin! Nu pot sa cred cat de proasta poate fi. Hai ca mai incerc ! Pa, ca tre' sa ajunga!

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum