Alex-Fie...
C.T.I
Eu-Trebuie doar sa il asteptam pe Alex.
Dupa putin timp vedem un Range Over in fata noastra si un Alex coborand de acolo si facand ochii cat cepele.
Alex-Ati innebunit,fetelor! Puteati sa spuneti sa aduc un tir... Facem 2 ture. Ev sta mereu in fata la ambele ture, iar eu va iau cate 3 si cate jumatate din cumparaturi.
Spune luand unul dintre televizoare si ducandu-l spre masina.
Alex-Acum! Britany, Andrada si Maria! Treceti in masina! Iar tu,Ev, vei tine un hoverboard in fata picioarelor!
Spune punand alte 6 hoverboard-uri la picioarele fetelor din spate.(doua la picioarele fiecareia)
Alex-Ev,da scaunul tau cat poti in fata ,asa vad daca ele pot tine in brate celalalt televizor!
Eu ma dau cat de in fata pot , pana nu reusesc sa mai imi intre pcioarele acolo.
Eu-Aveti mult loc?
Britany-Exagerat de mult, dar nu sunt sigura ca televizorul are..
Alex vine cu televizorul, iar acela intra fix daca fetele isi trag burtile. Nu ca ar avea. Se vede doar scheletul acolo,dar mai e nevoie de putin spatiu....
Alex-Stati bine acolo?
Andrada-Inafara de faptul ca nu putem respira, e bine...
Alex-Tu,Ev?
Eu-O sa am nevoie de un masaj la piciare dupa, dar asta e...
Alex se urca pe locul soferuli si pornim.
Eu-Grabeste-te!
Alex-Ce a fost in capul vostru sa cumpaati 2 televizoare din cele mai mai mari marimi si 14 hoverboard-uri?
Eu-E problema noastra!
Alex-Atunci suportati! De unde ati avut atatia bani?
Eu-L-am pacalit pe tata sa ne dea 50.000$ si am platit 25.000$ . Acum ne-am ales cu "cascaval" in plus.
Alex-Ce ma fac eu cu voi?
Eu,Maria,Britany&Andrada-Multe!
Alex-Heiii! Asta e replica meeeaa.
Eu-Acum e si a noastra!
Alex-Unde va duc?
Eu-La cabana!
Britany-Sediu*
Alex-Tot aia!
Spune oprind masina in fata sediului. Coboara din masina si ia televizorul din bratele fetelor , care respiau din ce in ce mai greu, iar ele coboara si iau cate un hoveeboard, eu procedand la fel cu cel de la picioarele mele.
Fetele raman in cabana si noi ne intoarcem inapoi.Alex-Alison,Melissa si Korra,urcati!
Alex ia usa , butonul si senzorul de amprenta, cel de parola, iar apoi cel care recunoaste retina ochiului. Apoi pune restul hoverboard-urilor si iata-ma in aceeasi pozitie. Mai pune alte lucruri si gata...
Alex-Ma intorc dupa ca sa iau teleportoarele.
Alison&Melissa-Ramanem noi si le pazim.
Alex-In cazul asta o sa pot lua 2 dintre ele, iar daca una dintre voi sta in brate la Evelin, le iau le toate.
Eu-De ce la minee?
Alison-Stau eu, ca sunt mai usoara.
Melissa-Vrei sa zici ca sunt grasa.
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!