Un sunet insuportabil,care te poate surzi daca e prea tare rasuna din mica boxa conectat la microfonul de la receptie, jos:
"Dragi elevi, va rugam sa va prezentati jos, in fata receptiei,pentru o problema de rezolvat"
Eu-La naiba!
Iau repede sutienul,lenjeria si ma imbrac cu rochia din mers.
Maria-Stii ca te astept, nu?
Eu-Nor...mal.
Ma incalt repde cu sandalele,fara sa imi pese ca ele sunt albastre, iar rochia e alba cu modele rosii si portocalii pe ea.
Maria-Arati banal.
Eu-Stiam...
Maria-Stii, nu moare nimeni daca intarziem putin..
Eu-Eh,lasa...
Deschidem usa si ne asiguram ca scorul nu se face 2-0 baieti si fugim spre receptie. Am ajuns la țanc..
Doamna-Se pare ca o "mica" problema a intervenit in igiena hotelului. Pe peretele de langa camera 252 a fost gasita o pata galben deschis, iar dupa miros parea a fi suc de lamaie.
Ii arunc o privire ucigatoare lui Alex, stiind ca el a fost cel care m-a lipit de peretele ala,cand eram plina de suc. Decid sa nu spun nimic.
Doamna-Ok, daca situatia este asa, ar putea fi doua motive pentru care nu primim raspunsul: ori vinovatul nu este prezent, ori este aici si nu vrea sa ne spuna...
****
Insfarsit s-a dat batuta dupa o ora... cu totii ne indreptam spre camerele noastre, sentimentul mau este sa merg la magazin sa cumpar o tigaie, asa il rezolv pe Alex.
Eu-Esti tampit,sau te prefaci?
Alex-Ce vrei sa spui cu asta?
Spune inocent.
Eu-Nu fa' pe inocentul, ca la mine nu merge!
Alex-De unde era sa stiu ca se face o "sedinta" il legatura cu asta?
Eu-Daca tu chiar voiai sa faci asta, puteai astepta pana faceam si eu un dus!
Alex-Ups....
Eu si Maria mergem spre camera ei si a lui Teo, deoarece el sta cu Alex. Ne uitam la un serial.
Serialul e pe sfarsite , iar eu ma uit la ceas : 22:34.
Eu-Hai, pisica!
Maria-Unde?
Spune cascand.
Eu-La lectii. Ce, nu e clar?
Maria-Jur ca e ultimul lucru pe care l-as face...
Ma ridic si imi pun repede blugii negri, tricoul in aceeasi nuanta, o geaca de piele mov si niste pantofi cu toc de 4 cm negri.
Sara-La fix.
Intram in portal si incepe teroarea... ajungem iar in fata "renumitei" cladiri in care vom face acea amarata lectie...
*****
Iesim de la lectie insfarsit. Azi nu a fost asa de rau, deoarece am invatat sa ne transformam in pisici. Putini demoni pot face asta.... ce-i drept... putini demoni pot face ceea ce face eu... Amandoua suntem pisici negre si ne poti diferentie de la semnul labutei drepte. Eu am un mi semn maro pe... talpa.
Sara deschide portalul , iar noi intram transformate in pisici.Eu-Se face 1-1?
Maria-Zic sa incercam...
Alex si Teo se tem de pisici si este ocazia noastra.
Ajungem in fata camerei si zgariem la usa. Spre surprinderea mea deschide Alex. Eu sar pe el si il zgrii delicat, iar Maria face la fel cu Teo.
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!