Mulțumiri ! ❤❤❤

30 2 0
                                    

Vai , Doamne!

Ultimul capitol al cărții a fost publicat pe 16 martie 2018. Realizez, recitind-o ca unele lucruri din cartea asta nu au avut sens si de asta, plănuiesc să îi fac editari majore ,  când voi avea timp.

Am început volumul 2 al cărții. Il găsiți pe profilul meu , intitulat                        " My Demon I".

Am chestii aeriene în cartea asta , dar și chestii cu sens sau chestii care zile mine , m-au făcut să râd când mi-am citit creația după mai multe vreme. La editare ,  voi elimina toate părțile care contin subiectul "One Direction", pentru ca nu aveau niciun sens si am nevoie de subiectul asta in volumul 2. Membrii trupei vor căpăta alte nume , atât.

Nu stiu cand voi face asta. Peste o luna, două, sau la vacanta. Scoala imi ia tot timpul. Am mult de invatat si nu vreau vreo corigența:))

După editare,  sper foarte mult ca aceasta carte sa aiba mai mult succes. Sunt 1,2 mii de lecturi , iar asta mie mi se pare un succes, momentan, cât inca sunt încăpătoare.

E un sentiment atât de ciudat , sa stiu ca nu voi mai scrie la prima mea carte, personajele Evelin si Alex nu vor mai iesi atât de mult în evidență , dat fiind că nu mai sunt personajele principale din poveste.

Tin minte , când am început să scriu cartea. Eram in perioada in care citeam "Tatuajul ingerilor" si recunosc ca m-am inspirat putin si de acolo. Descarcasem recent Wattpad , asta pentru ca acea carte era prima pe care o citeam. Atunci locuiam în Italia și m-am gândit: "De ce sa nu îmi fac si eu o carte?" , dar nu stiam nimic. Mi-am rugat sau obligat cea mai bună prietenă ( Mariaa_Sima ) sa imi faca o copertă , pentru ca eu nu aveam memorie dr editor si nici prea pricepută in domeniul editare, pe atunci. Cartea se numea "Prietenul secret" , dar nu îmi plăcea tema si rămăsesem fără idei după primul capitol, asa ca am sters tot si am refăcut. Jumatate de ora imi luase sa ma gandesc la un nume , apoi sa i-l spun Mariei si ea sa imi faca o copertă. Si uite-o aici, fiind si copertă actuală, pe care nu am de gand sa o mai schimb prea curând. Am continuat să scriu , dar nu scriam bine si imi dau seama de asta abia acum. Pe lângă faptul că puneam "Eu-" sau "Alex-" , sau oricare nume de personaj înainte ca acesta să spună ceva, este deja ceva ce ma scarbeste. Nu puneam cratima când trebuia,  asa ca in cartea asta veti gasi "va" scris mereu cu cratima- alt lucru de editat.

Poate vreți să știți de ce pe Alex îl chema asa.

Pentru ca si deoarece, atunci mi se aprinsesera calcaiele după un baiat, Alex si mi s-a parut interesant sa il fac personaj principal masculin in carte.

Pot spune ca aceasta carte e mai mult de comedie, asa ca voi schimba genul ei si voi vedea ce iese.

Morala e : În 2017 eram cea mai cringe scriitoare de pe Terra. Bine, nu ca acum nu as mai fi, dar nici chiar asa.

Am turtit atata, 500 de cuvinte la un capitol ce nici macar nu e capitol si nu am trecut inca la subiect.




Va multumesc, demonasilor! Multumesc pentru toata susținerea si pentru cei 1,2 mii de ochisori, pentru cele 133 de voturi si pentru ca v-ati irosit timpul citindu-mi mie prostiile. Sunteti cei mai tari cititori! Multumesc din suflet , va iubesc! ❤❤

Dacă, într-adevăr aceasta carte chiar v-a placut , sper ca imi veti vizita si urmatoarele cărți, asa poate creștem în număr.

Multumesc mult , dragii mei! ❤❤❤

P.S- Ne vedem cu un capitol nou din My Demon până diseară la 20, va promit !  ❤❤

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum