S-a intooors!

68 6 6
                                    

Ma usurez cand vad ca spuma ma acopera aproape complet.  Prin "aproape" vreau sa spun ca nu imi acopera o parte din sani.

Eu-CUM INDRAZNESTI SA INTRI?!

Alex-Mi-ai dat peemisiunea.

Eu-NU STII CE E ALA SARCASM?

Sara-BA,TAMPITU' NAIBII! NU TE DUCE CAPATANA AIA CAT UN BOB DE MAZARE CA N-AI VOIE SA O ENERVEZI?

Alex-Eh...

Eu&Sara-IESI AFARA!

Alex-Dar am nevoie la baie!

Eu-Stii ceva? Fa ce vrei, numai sa stai cu ochii inchisi.

Alex-Ok.

Sara se apropie de mine si de urechea mea vrand sa imi sopteasca ceva.

Sara-Chiar il lasi?

Eu-De ce nu? Daca se tine de cuvant si nu se uita... n-are decat .

Sara dispare , iar eu incep sa imi spal parul ,urmand corpul. Ma clatesc si dau sa ma ridic , dar il vad pe Alex cum se holba la mine.

Eu-Ce nu intelegi prin "STAI CU OCHII INCHISI"???

Alex-Era sa adorm.

Buna scuza...

Eu-Acum inchide-i ,ca tre' sa ies .

Dupa ce ma asigur ca nu ma pandeste imi iau prosopul si il infasor in jurul corpului, urmand sa imi sterg parul, apoi il observ pe Alex holbandu-se la mine.

Eu-Parca stateai cu ochii inchisi.

Alex-Ma dureau. Apropo, frumoasa tinuta!

Eu-Aha... oricum, merci,pacat ca nu poti vedea ceea ce e dedesupt.

Il aud pe Alex cum "maraie" dar il ignor si ma indrept spre geamantan ca sa imi caut pijamaua daruita de Maria... nu stiu cu ce ocazie. O imbrac si ma indrept spre masuta mare de machiaj. Imi usuc parul si ma demachiez de minunatele urme lasate de apa combinata cu rimelul.

Dupa asta ma arunc in pat si butonez retelele de socializare si jocurile.  Da , am si jocuri. Il vad pe Alex iesind din baie cu un prosop in jurul taliei si cu parul ciufulit. Doamne, ce cute e.

Alex-Te holbezi de 5 minute. Ai vrea sa incetezi??

Eu - Ăăăă... scuze.

Ma ridic de pe pat si incep sa imi pun lucrurile in "gigantul" sifonier, dar observ ca Alex nu le-a pus. Chipurile le punea. Eh... mai mult loc pentru mine. Imi asez majoritatea hainelor pe umeras ,restul le pun pe raft. Lenjeria intima si sutienele in alte doua sertare si ii las si lui Alex doua. Stai... de ce sa ii las doua? El nu are sutiene... hehe. Imi pun bijuteriile si parfumurile in cel de al trei-lea.

Am terminat insfarsit si acum ies putin ca sa cumpar cele necesare (dulciuri si sucuri 😂😂). Ajung in fata unui supermarket ,numit "Conad" , iar imediat imi sare in ochi raionul cu dulciuri. Iau cate vreo 5-6 bucati din fiecare dulce si trec la sucuri,procedand la fel. Apoi ma duc si la apa, unde iau vreo 7-8 pentru ca e vara si trebuie sa ne hidratam. Ma indrept spre casa si platesc. Imediat telefonul ma anunta ca am un nou mesaj. Il deschid si sar in sus de fericire cand vad ca e varul meu, Chris.

"Ce faci ,papusa? "

Da, asa vorbim noi unul cu altul. O sa vi se para ciudat dar... ne si sarutam. Practic,ne comportam ca un cuplu. Oarecum... Dar iubita lui nu e geloasa , pentru ca stie ca ne iubim ca pe frati,dar ne comportam ca un cuplu. Cateodata ma si lipeste de pereti, asa cum face Alex si ma saruta, dar asta e complet normal la noi. Ideea e ca nu facem "aia". Este ceea ce face si Alex cu verisoara lui.

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum