Alex-Neeeh... alea au botox...Noroc, cu prosopul.
Eu-Alex, iesi! Vreau sa ma schimb!
Ali-AFARA TOATA LUMEEEEA! IESI NAIBII AFARA CA ITI ASPIR PARUL CU ASPIRATORU', ALBASTRULE!
Un chicot iese din gura mea, dar imediat in opresc.
Alex-E vina ei!
Ali-Eeeeihaa! De cand dai vina pe iubite?
Alex-Dar...
Ali-IESI!
Alex-Ok ok...
Ali imi da o rochie mov inchis, stransa la sani si abdomen si larga mai jos de fund. Rochia e lunga putin mai jos de genunchi si cred ca v-a arata bine. O imbrac si iau pantofii de culoarea rochiei, adusi tot de Ali.
Ali-Okkkk... acum! Treci la machiaj!
Iesim din baie si mergem spre masuta de machiaj. Ali incepe sa isi faca treaba, iar eu ma uit.
*****
Este la ultima bucla, iar eu ma simt "impecabil"!
Ma uit in oglinda, iar buzele mele formeaza un "O" perfect! Machiajul este negru cu auriu in colturi,cu tus si rimel, normal, iar rujul este unul mat, de culoarea mov, adica a rochiei.Eu-Ali, esti cea mai tare!
Spun sarindu-i in brate.
Ali-Multumesc! Tinand cont ca mi-a luat 40 de minute sa te fac, imi ramane si mie timp. Vii cu mine?
Eu-Normaal!
Imi iau plicul , in care pun telefonul, niste servetele si bani.
Ali-Eiii, ei, ei! Unde grezi ca mergi?
Eu-Cu tine?
Ali-Fara retus de machiaj nu pleci! Baga astea in plic si misca!
Spune dandu-mi paleta de fard cu auriu si negru,rujul pe care l-a folosit pe buzele mele, rimelul si tusul. Ok.... clar o ador pe fata asta!
Le bag in plic si merg dupa ea.*****
Insfarsit si Ali e gata. Este imbracata intr-o rochie albastru inchis, cu acelasi model ca a mea.
Ali-Vom fi surori.
Eu-Daca o taie capul pe Maria sa se imbrace identic cu mine, vom fi triplete.
Ali- :)
Machiajul ei este unul asemanator cu al meu, dar ceea ce este schimbat,este ca in loc de auriu are argintiu,in coltul ochilor si rujul este si al ei de culoarea rochiei: albastru inchis. Pantofii sunt ca ai mei, dar... ati ghicit. Sunt albastru inchis.
Eu-Arati splendid!
Ali-Nici tu nu este mai prejos!
Amandoua incepem sa chicotim, tinand cont de faptul ca aratam la fel.
O bataie cu pumnul in usa isi face simtita prezenta, iar eu merg sa deschid. Surprise! Amanda.Eu-Amanda.
Amanda-Evelin.
Eu-Ce cauti aici?
Amanda-Am vrut sa o anunt pe Alison ca ii voi face seara calvar la petrecere. Dar acum ca esti si tu, iti voi face la fel!
Wow... ce motiv ,pentru a bate la usa.
Eu-Aha...
Spun inchizandu-i usa in nas.
Ali-Nu am inteles prea bine..
Eu-Vrea sa ne faca la petrecere viata un calvar.
Ali-Oh, nu! Ia repede ceva pe tine si sa mergem!
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!