Fie....

39 2 2
                                    

Brit-A fost ideea lui Alison.

Eu-Va iubesc!

********
Lumea incepe sa plece si asta vom face si noi.

Eu-Dar nu strangem?

Maria-Nup. Am patit noi. Vor strange ospatarele.

Eu-Ok...

********

Ajungem in fata hotelului extenuati si nu se stie cat de treaz este Teo, care se cam impiedica de propriile picioare...

Eu-Noapte buna!

Ei-Noapte buna si la mti ani!

Eu-Multuuu.

Intru in camera cu Alex si fug la dus. Dupa ce ma spal, ma mai relaxez si ies. Bag de seama ca nu mi-am luat schimburi si imi pun posopul in jurul corpului. Ies din baie, iar Alex zambeste draceste cand ma vede. Se ridica de pe pat si vine spre mine. Ma lipeste de unul dintre pereti. Imi da un sarut apasat si imi cere permisiunea de a introduce limba, iar eu il las, astfel incat limbile noastre se afla  intr-o competitie de dans.

Ma dezlipeste de peretele rece si ma pune pe pat, el urcandu-se peste mine si incepand sa imi sarute gatul. Il musca fin, iar eu gem (de caise😂). Usor indeparteaza prosopul, de sus in jos. Acum imi saruta pieptul si sanii, iar eu ii bag mainile in par, tragandu-l mai aproape de pieptul meu. Mai indeparteaza putin din prosop si imi lasa alte saruturi pe abdomen, dupacare se intoarce la buze si le saruta iar.

Alex-Te vreau!

Eu-A ta sunt!

Ok... aici sunt scene mai...... nu as spune +18, pentru ca eu am 13 si nu.... in fine... v-ati prins. Cititi pe propria raspundere, pana la urmatorul semn. (Crazy_Girl2006 sa nu ma dai de gol. Sper ca te prinzi)

Spun tragandu-l mai tare de par. Acesta isi da tricoul jos si da sa imi inlature restul prosopului de pe corp, insa nu il las.

Alex-Pentru informatia ta, nu poti fi a mea , daca prosopul ala nu zboara de acolo.

Eu-Stiam tontule! Doar ca tu ti-ai dat doar tricoul, iar eu sunt fara nimic.

Alex-Cineva e nerabdator?

Eu-Nu. Dar... ma simt... prost? Nu. Naspa? Cred...

Alex-Paaai... al tau sunt !

Ma ridic in genunchi, avand grija ca partea prosopului sa ramana la locul ei si ii desfsc cureaua pantalonilor, tragandu-i in jos.

Eu-Hehee... putem spune a suntem chit... dupa asta!

Spun muscandu-l tare de gat.

Alex-M-ai provocat, Evelin!

Spune urcandu-se iar peste mine. Spre fericirea mea, prosopul e unde trebuie. Imi musca un san, iar eu scot un tipat subtire.

Eu-Esti nebun, jur!

Alex-Lumea virginelor...

Mormaie.

Eu-Cum?

Alex-Nimic...

Eu-Am auzit! -_-

Alex-Hehee...

Ca prin minune, prin geam trece.... un pliculet "magic"?
Ma uit spre geam, unde era Maria. Alex face un semn de "multumesc" si ii da de inteles ca avea nevoie... o cred ca nu vrea sa fie matusa... momentan.
Alex-Deeci... unde ramasesem? Aaa... exact aici!

Spune muscand si celalat san, eu reactionand la fel. Indeparteaza "cu forta" prosopul de pe mine, iar eu ma rusinez si imi acopar goliciunea cu mainile. Cred ca sunt mai rosie ca racul...

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum