Andrei&Korra-TU!
Astia doi se cunosc? Chiar nu vreau cearta!
Korra-Ce cauti aici?
Eu-Asta ne intrebam si noi de mult...
Andrei-TU SA TACI!
Korra-Nu cred ca ai indraznit si ii pui sa taca!
Andrei-O,ba da!
Korra-CE DRQ CAUTI AICI ?
Andrei-Am aceeasi intrebare si eu pentru tine...
Ma uit atent la Korra si vad ca are o urma de tristete pe fata.
Andrei-Dar daca tu chiar vrei un raspuns, o c***a numita Korra.
Eu-NU CRED CA AI INDRAZNIT!
Spun sarind pe , acesta cazind, si punandu-i un cutit de foc la gat,care a aparut din senin...
Andrei-Wow, se poate vedea de la o posta ca suntem dusmani....
Eu-Dusmani?
Tata-Mdea... am uitat sa iti zic ca familia noastra si a lui sunt familii dusmane...
Eu-F****i mama ma-tii de demon!
Spun fiind aproape sa ii imfig cutitul in gat, dar el e mai rapid si ma intoarce invers, acum fiind sub el.
Andrei-Asa joci ,papausa?
Tata nu reactioneaza? Ma uit in directia aia si vad ca a plecat. Perfect!
Korra-STAI,STAI,STAI! El e de-al demonilor?
Eu-Tu ce crezi?
Acesta imi smulge cutitul din mana si mi-l pune la gat. Fetele nu reactioneaza, dar le vad frica. Le inteleg, le-ar putea omorî pe amandoua intr-o secunda... Aha! Ma ridic in sus, astfel incat, fruntea mea face cunostinta cu fata, inclusiv nasul lui.
Inainte ca acesta sa cada, imi ridic genunchiul si ii dau una la comori. Acesta cade si scapa cutitul,iar eu ul iau si urmeaza sa fac un pacat... i-l infig in burta, ii fac o zgaritura zdravana pe gat si ca sa fiu sigura ca moare, i-l infig in inima.
Ali&Korra-AAAAAAAAAAAA
Eu-Shhh, daca va aude Alex, jar mananc!
Alex-Ce sa a..... CE MAMA DRQ-ULUI AI FACUT?!!
Eu-Nu e problema ta! Si sa stii ca se bate la usa, iar de la noi nu scoti nimic. SI NU TE MAI BAGA IN VIATA MEA!
Alex-DAR CE AM FA... Stai! Tampitul ala!
Spune iesind din camera,lasandu-ne pe noi nedumerite....
Ali-Nu am inteles nimic...
Eu-Nici eu...
Ali-Korra, scuipa tot!
Korra-Eee... hehe.. e fostul me...
Eu,Ali&Maria-CINE?!!
Korra-Mdea...
Eu-E un demon... si prin demon nu ma refer... ca mine, Maria, Teo... Este comportamentul...
Ali-Ce facem cu cadavrul asta?
Eu-Il... aruncam in mare, la rechini?
Maria,Korra&Ali-DAP!
Scoatem cutitul si ne asiguram ca nu mai are puls, il fac invizibil si mergem!
****
Eu-Aaah,ce greu e!
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!