Eu-Pai ma gandeam sa ne punem porecle!Britany-Super!
Korra-Le pui tu!
Eu-Paaai:
*Alison-Ali*
*Britany-Brit*
*Andrada-Andry*
*Korra-Korra*
*Melissa-Melly*
*Eu/Evelin-Ev*
*Maria-Mery* (pacat ca POATE v-a mu.... scuzati. Lasati pe alta data-autoare)
Fetele-E perfeect!
Eu-Multu!
Melly-Ce facem acum?
Britany-Nu eram ocupate?
Eu-Cu ce?
Ali - Ăăă... cu un proiect la... istorie!
Eu-Serios? Proiect la istorie? In mijlocul verii? Ce aveti in cap? Aveti noroc ca ma epuizeaza citirea gandurilor, iar aseara am baut cam mult si nu ma simt in stare...
Brit-Da, e o minciuna... noi suntem gimnaste si trebuie sa ne antrenam.
Eu-Ok... sa ne prefacem ca nu vreau sa vin cu voi...
Ies din sediu si merg spre hotel. Intru in camera si il gasesc pe Alex... PESTE AMANDA???!!! GOI???!!!
Amanda-Tu ce mai vrei?
Eu-SA IESITI NAIBII DIN CAMERA ASTA!
Alex-Ca altfel ce?
Eu-Ca altfel, nu o sa mai ai cum sa iti satisfaci iubitica!
Amanda-Ce ar fi sa iesi tu?
Eu-Ok!
Spun iesind din camera si trantind usa. Merg sprr camera Mariei, sperand sa o gasesc acolo, dar dintr-o data aud niste strigate.
Alex-Ev, Ev!
Eu-Ce drq mai vrei?
Alex-Tu ce ai?
Eu-Nu te face ca nu stii, tampitule!
Alex-Pai chiar nu st....
Eu-TACI SI LASA-MA IN PACE!
Alex-Dar....
Eu-NU! GATA! S-a terminat!
Fug spre camera Mariei si bag cheia in usa. Aceasta mi-a dat o cheie pentru orice eventualitate.
Maria-Nu stii sa bati?
Eu-De ce trebuie sa bat daca am ch.....
Nu termin ceea ce am de zis ca izbugnesc in plans si ma trantesc pe pat.
Maria-OH,DOAMNE! NU AI MAI PLANS ASA DE CAND CHRI......
Eu-Nu imi aminti si de el!
Maria-O...k. Ce se intampla?
Eu-Alex.
Maria-Trebuia sa imi imaginez. Ce a f....
Eu-L-am gasit peste Amanda...
Maria-NENOROCITUL DRA... pardon, naibii!
Spune ridicandu-se din pat. Imi ridic capul din perna care pare a fi mai uda decat o zi intreaga de stat in ploaie si o vad indreptandu-se spre un mic frigider, ascuns. Cred ca de Teo. Scoate o cutie de inghetata cu ciocolata si mi-o da.
Eu-Dar astea nu sunt rezervele tale pentru urgente amoroase?
Maria-Asta e o urgenta amoroasa.
Imi da o lingurita si cutia, iar eu incep sa mananc, din cand in cand, cazandu-mi lacrimi sarate inauntru, aceasta topindu-se in locul atins de lichidul cald.
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!