Tabara (capitol special)

165 7 4
                                    


Va intrebati la ce ma refer prin "Capitol special"?
Pai... se refar la un capitol mai lung ... de 10.000 cuvinte. Aceste tip de capitol il voi mai face pe la capitolele 20,30 si tot asa...
Pai... lectura placuta! _________________________________________

Mergem la culcare... cred ca voi dormi minim 4 ore...

Eu-Somn usor , Alex!

Alex-Somn usor , iubire!

*********

Ma trezesc ,iar de data asta Alex e langa mine. Ma uit la ceas : 16:37. Uuuu. Am trecut si de 6 ore.

Eu-ALEEEEEEEX!!!!! BAAAA! SCULAREEEEAAAAAA!HAIIIII

Alex-Inainte mars!!!

Eu-Nu esti in armata aici ! Hai !!! E aproape 17 !!! Ne-am pierdut ziuaaaaaaaa!!!

Alex-Vreau sa vorbim.

Eu-Ce ti-o trece prin cap?

Alex-Vorbeai serios pe canapea?

Eu-ALEXXX!!!

Alex-Vorbeai???

Eu-Nu stiu.

Alex-Asta e un daaaaa!

Eu-ASTA E UN NU STIU!! SI AI GRIJA SA NU DEVINA NU!!!

Alex-Da sefa!!

Ne ridicam din pat,iar eu imi lun doar halatul pufos pe mine . Ce rost are sa ma mai schimb, daca nici nu ies din casa. Cobor jos si vad ca nu e nimeni. Merg in bucatarie,iau tigaia si lingura de lemn , apoi urca in camera amorezior.
Deschid usa usor si vad ca se sarutau in somn. Yaaac!

Eu-SCULAREA PORUMBEIII!!!DORMITI DE 8 OREEEEEE!!!! HAIII! spun batand in tigaie cu lingura.

Teo-Inca un minut,mami.

Eu-NU-S MA-TA! HAI ,SCOALA-TE!! spun inca batand in tigaie.

Maria-8 ORE?!!! IUBITULE, SCOALA MAI REPEDE!!

Eu cobor in bucatarie si las lingura cu tigaia. Imi fac o cafea si urc sus, arunci Alex se schimba. Si ii aud pe Teo si Maria strigand de jos:

Teo&Maria-MERGEM IN CLUUUUB!

Eu-E club si in iad?

Alex-Daca si in iad e dezdrabal ,atunci da. Spune amuzat,iar eu incep sa rad de cuvantul "dezdrabal" si de felul cum a spus-o...
Ma uit in dulap si imi iau o rochie neagra , cu o dantela rosu zangeriu pe deasupra. Rochia era scurta , cu un decolteu generos . Ma incalt cu niste pantofi cu toc de 20 si merg la baie. Imi indrept parul si il las pe spate. Imi aplic fond de ten, extenstii de gene+rimel ,tus , un ruj rosu foarte sexy si gata! Ii astept pe ceilalti stand pe telefon. Insfarit coboara !!! SLAVA DOMNULUI!

Eu-A DAT DOMNU'!

Iesim din casa si urcam in masina pe care tata a spus ca a cumparat-o in caz ca avem nevoie cand suntem in vizita...
Ajungem in fata clubului in timp de circa 30 de minute . Coboram si intram in club. Era unul ciudat...cam diferit fata de cel de pe Pamant... Ne luam ceva de baut. Eu iau un fel de suc ... sau cocktail... bineinteles ca are si alcool.
Eram pe la jumatatea sucului si vine unu' si zice:

??-Hei, papusa! Vrei ceva de baut ?

Eu-Nu , merci!

??-Haiii! Fac cinste!

Eu-AM ZIS NU!!!

??-Te luasem cu frumosul, ca sa uiti toata asta !

Eu-Ce sa ui.......

Ma ia in sus si ma duce spre bai. Intra in baia de barbati ,apoi intr-o cabina . Ma leaga la gura si incearca sa imi lege si mainile, dar eu nu il las si incerc sa ma protejez. Fara sa imi dau seama dau o mica-mare flacara de foc spre el.

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum