Rosse

42 3 0
                                    

D.d-Puteti pleca imediat ce fiica dumneavoastră semnează niște hârtii.

Spune și îmi face semn să îl urmez spre biroul lui.

Semnez hârtiile și mă întorc în salon, unde o găsesc pe mama gata de plecare. Acum îmi dau seama că pe hol sunt și ceilalti.

Eu-Oh, hei prieteni!

Maria-Abia acum ne observi?

Eu-Scuze, dar eram foarte grăbită. Merg la tata.

Maria-Si eu.

Intram împreună în salonul tatei, unde îl vedem pe el întins pe patul alb al spitalului și cu aparatele conectate.

Eu-Te rog, tata!

Spun începând sa plâng, Maria făcând la fel.

Maria-Te rog , nu ne lasa!

Eu-Fii, puternic, tăticule!

Maria&Eu-Te iubesc !

Spunem și ieșim din salon. După noi intra mama, iar noi rămânem cu băieții.

Alex-Cum te simți?

Eu-Momentan bine, dar peste o luna și ceva v-a incepe chinul.

*******

Peste 4 luni

Din perspectiva Mariei

Eu-Gata, gata...

Spun ai o ajut sa se ridice. Își clătește gura și îi dau o pastila .

Eve-Maria, nu mai rezist!

Eu-Curand o sa îți treacă ! Acum hai la medic, sa aflăm ce este!

Eve-Okkk...

Din perspectiva lui Evelin

Au trecut 4 luni de când sarcina și chinurile au inceput. Am intrebat-o le Ali, iar copilul acesteia v-a fi băiat.

Eu-Mariaaa! Crezi că o să aibă aripi?

Maria-Nu știu. Presupun că da, dacă ambii părinți aveți. Acum taci și imbraca-te.

Eu-Ok...

Spun și plec sa mă îmbrac. Îmi pun o pereche de blugi negri și un tricou rosu , larg normal. Îmi pun și tenesii negri și îmi iau mica gentuta roșie.

Eu-Gataaa!

Maria-Si euuuu!

Ajungem amândouă jos și ieșim din casă. Telefonul îmi sună și răspund sa mă uit la apelant .

Eu-Da?

??-Ev, ajungem in cinci minute la voi , cu bagajele.

Eu-Ok, vă așteptăm .

Spun și o vad deja pe Maria cum descuie ușa , dandu-si ochii peste cap.
Închide telefonul și intru in casa.

Maria-Cine era?

Eu-Sof, acum vin cu bagajele.

Maria-Abia azi și-au găsit sa se mute?  Tu le-ai propus acum 4 luni.

Eu-E problema lor. Eu nu mă bag.

BMW-ul lui Niall oprește în fața casei, iar noi ieșim și îi ajutăm cu bagajele. Sofiei ii dau o cheie in plus, pentru că avem multe camere și fetele au dreptul la intimitate.

Eu-Sof, aveți grijă de casa. Noi trebuie să plecăm la medic sa aflăm ce....

Nu din nouuuu... Alerg că nebuna până la baie. Mă așez în genunchi și îmi vomit cina. Din fericire , termin repede și îmi clătesc gura. Merg la Maria, care aparent venea spre mine și îmi iau pastilele .

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum