Eu-Tu nu ai făcut nimic , dar mă doare burta...
Alex-Rezisti?
Eu-Chiar nu știu...
Rerspir ușor, pentru a mă calma. Într-un final reușesc .
Alex-Si când mă gândesc că mai sunt doar 5 luni si după iar mă trimiți după tampoane...
Eu - -.-
Doctorul iese iarasi din salon .
D.d-Domnisoara poate pleca acasă mâine. Puteți intra sa o vizitați .
Spune acesta, iar eu dau buzna în salon.
Eu-Ce face mămica meaaa?
Ali-Bineeeee! Doamneee... Sunt așa de fericita....
Maria-Nu mă subestimați , dar eu nu vreau copil... Cel puțin acum .
Eu-Si îmi ziceai mie nu mai știu ce...
Maria-Eu am grija sa nu raman gravida , nu sa îmi omor propriul copil!
Eu-In fine... Mă duc să îți fac fisa de externare și mâine poți pleca.
Ali-Ok.
Eu-Ne vedem mâine!
Ali-Bine.
Maria-Auzi , suntem pe 30 mai. Nu crezi că ar trebui sa te gândești cum îți sărbătorești ziua?
Eu-Imi ajunge sa stau acasă cu voi și familia.
Maria-Dar nu îți iei nimic?
Eu-Mai e timp până pe 8.
Maria-Cum zici....
Eu-Unde-i baia?
Maria-Ce?
Eu-BAIAAAA!!
Maria-Prima la dreapta
Spune și merg cat de repede pot . Mă aplec la o toaleta siii... De aici știți ce se întâmplă...
Din perspectiva Mariei
Fug după ea la baie și încep să O caut in toate cabinele , până O găsesc lesinata in una din ele.
Eu-Evelin!
O ridic și o duc la o asistenta , care aduce o targa și o duce în salonul unde a fost Alex...
Alex-Ce se întâmplă?
Eu-Rosse o distruge pe Ev...
Alex-Offfff....
*********
Peste două săptămâni
Din perspectiva lui Evelin
Ultimele două săptămâni au trecut repede. Leon este sănătos , iar Ali se simte binem... Eu? Eu vomit aproape zilnic . Peste două zile este ziua mea.
Deeci.. in prezent sunt la mall cu Ali și Maria, într-un magazin cu haine pentru bebeluși. Eu sunt la hainele pentru fetițe , iar Ali la hainele de băieți. Am vorbit cu Maria sa o distragă prin alte magazine, așa am destul timp să caut prin tot mall-ul cadou pentru Leon.Las hainele pentru Rosse , momentan. Am timp 5 luni sa le cumpăr. Merg la hainele pentru baietei și găsesc un body drăguț și îl iau. Încep să umblu prin alte magazine după incaltari și îi iau o perche de sandale (pentru băieți ,normal) și una de adidași. Ce dragte sunt așa de mici! Ii cumpăr și o sepcuta, deoarece e prea drăguță și gata.
Maria mi-a zis că ne întâlnim la KFC la 13:00. Oh, Doamne , e 13:04, am întârziat !!! Fug repede pana acolo și încep să mă uit pe la mese, dar nu le vad nicăieri . Nicăieri la KFC, deoarece le vad mâncând la chinezesc.
CITEȘTI
Pe jumătate demon
فكاهةEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!