Alex-Vino aiiici! Spune luandu-ma in brate.
Eu-Hai sa ne pregatim pentru liceu. Se face tarziu.
Alex-Ok.
Eu-Stii ca nu am nici haine de liceu, nici obiectele de care am nevoie la baie, nu?
Alex-Ma schimb eu repede si mergem la tine. Intarziem putin,dar nu moare nimeni...
Eu-De ce ma faci mereu sa zambesc?
Alex-Pentru ma iubesti!
Eu-Ha, ha, buna gluma !
Alex-Mdea...
Alex se schimba si mergem repede spre casa mea. Intram si urc repede sus, imi fac rutina , ma schimb si cobor jos ca sa mancam ,deoarece ne stabilisem ca mancam la mine
Atunci coboara Maria.Maria-Unde dreq ai fost aseara?
Eu - Ăăăă ... la o prietena.
Maria-Aha... cine-i tipu'?
Eu - Ăăăă... colegul nostru , Alex.
Maria-Hoo. Nu stiam, nu am fost la scoala ultima saptamana.
Eu-Asta explica multe...Si.. vrei sa spui ca azi vii...
Maria-Dap. Fa-mi laptele!
Eu-Fa-l singura sau ia-ti o servitoare.
Maria-Eh...
Eu-Alex, eu am terminat ,mergem?
Alex-Da.
Maria-SI EU?
Eu-Si tu trebuia sa te trezesti mai devreme! Paaa
Maria-Pa.
Iesim pe usa si mergem. Pe la jumatatea drumului dam de Teo si de Andrei.
T&An-Hei!
Eu&A-Hei.
Andrei-Ce fac porumbeii?
Eu-Mor de somn...
Alex-Tu mori de somn,eu sunt mai dezvoltat si nu m-a afectat ora 3 dupa 2 filme horror.
Teo-Aaaiii. Ati dormit impreuna???
Eu-N... si Alex imi pune mana la gura.
Alex-Normal!!!
Astea spuse ca eu il iau de mana si il cam frig cu putin foc. Hehe.Teo-Si n-ati facut nimic?
Eu&Alex-Nu.
Ajungem la liceu si intram in clasa. Ceea ce vedem este o harmalaie TOTALA!!!
Ma asez in ultima banca , iar Alex langa mine. Dupa cum ma asteptam... a inceput sa ma gadile...Eu-Alex, te rog!
Alex-De ce te-as asculta?
Eu-Pentru ca ingerasii sunt ascultatori.
Alex-Dar eu nu!
Eu-Primesti un sarut in plus in fata lui Andrei si lui Teo daca ma lasi.
Alex-Da sefa!
Maria doar ce a ajuns si primul lucru pe care l-a facut a fost sa se sarute ca disperata cu Andrei. Cica nu-l iubeste, dar il tine pentru ca are bani...Doamna intra pe usa si incepem ora de Chimie.
******
Iesim de la ora , eu normal , cu baietii pe hol.
Teo-Deeeci... in seara asta chiar mergem la film, nu?
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!