Ma intorc spre usa si raman masca , atunci cand descopar ca el e Andrei.
Inghit in sec,incercand sa imi dau seama cum.... mai bine nu ma sacrific,momentan si incerc sa deschid un portal. Aparent imi iese. Le iau pe fete si intram in portal,acestea tipand de frica sa nu ia foc.Imediat ajungem in iad,dar nu e mare siguranta,tinand cont ca Andrei e de-al nostru.
Eu-Fetelor,sunteti bine?
Spun dezlrgandu-le mainile si picioarele.
Ali-Inafara de faptul ca am fost batute cu biciul,da.
Eu-Nu e prea sigur nici aici. Veniti dupa mine.
Acestea ma urmeaza spre casa noastra din iad. Spre fericirea noastra suntem aproape.
Eu-Ramaneti aici, ma intoc imediat.
Imi iau zborul si incep sa il caut pe tata. Il zaresc vorbind cu Marcus. Off, asta imi mai lipsea... ma sacrific pentru fete. Cobor in spatele lui tata, Marcus fiind in fata lui, cum ma vede,face ochii mari ,iar tata se opreste din vorbit si se intoarce.
Eu-Trebuie sa vii la casa. Andrei ataca!
Tata-ATACA?!
Spune luandu-si zborul si mergand spre casa.
Il urmez,dar niciodata nu mi-am putut imagina ca zboara asa repede. Dupa un timp ajung si eu,acesta fiind deja acolo.Eu-Fetelor,el e tata. Tata, ele sunt Alison si Korra. Sa ai grija de ele, pana ma duc dupa ceilalti.
Tata-Ok.
Deschid un portal in fata celorlalti, care sunt tot acolo. Il traversez, iar acestia tresar.
Eu-Veniti!
Intram inapoi in portal si in scurt timp suntem in fata tatei si a fetelor.
Alex-Ev!
Spune sarind si imbratisandu-ma.
Eu-Lasa-ma!
Maria-Ce se intampla?
Eu-El e Andrei.
Alex,Maria&Teo-CINE?!
Maria-Parca l-am omorat.
Eu-Cred ca era o... clona.
Teo-Ar fi posibil...
Andrei-Mda, ar fi posibil.
Eu-Am spus eu ca nu suntem in siguranta aici...
Maria-Ce vrei?!
Andrei-Pe tine!
Eu-NICIODATA!
Andrei-Eh... te pot lasa balta. Insa vreau sa ma razbun pe familia ta! FAMILIA BLACK! Pentru tot ceea ce ati facut familiei mele!
Eu-Teo, du-te cu fetele sus!
Andrei scoate un cutit la fel ca cel de mai devreme si incearca sa o injunghie pe Maria. Dar eu sunt mai rapida si il chem pe Jess (dragonul din capitolul special). Acesta il ataca pe Andrei, el fugind. Se vede urma de mirare pe fata lui. Jess intra in Andrei, acesta explodand. Imediat se intoarce la mine,iar eu scot un biscuite de foc.
Eu-Bravo, baiete!
Spun dandu-i biscuitu.
Eu-Acum te poti duce la Spa-ul pentru dragoni.
Jess-Yeeeyy!
Spune plecand spre spa.
Fug sus spre fete si le imbratijez.
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!