Eliza-Pa,fetelor!
Iesim din sala in care este Eliza si pe hol ne astepta Alex.
Eu-Hai, ingerasul meu.
Spun trecandu-mi degetul pe barbia (sper ca nu cititi "barbatia" *sunt cazuri*) sa.
Deschid portalul si intram toti trei in el. Ma uit la ceas: 18:58.Eu-Mai bine mergem in camere. Maine avem activitati.
Ali-Am vorbit eu . Maine e liber.
Eu-Yeyyy.
Alex-Sunt obooo...
Eu-Ok ok, hai in camera...
Ali-Paaa.
Eu-Paa.
Intram in hotel si urcam scarile, pana ce ajungem la etajul **(cred ca am specificat in alt capitol, dar am uitat)
Bag cheia in broasca si o descui. Ii fac loc lui Alex sa intre si dupa inchid usa.Eu-Misca si schimba-te. Eu ma schimb aici, tu in baie.
Acesta intra in baie, iar eu imi iau pijamalele cu pisicute din dulap. Ma dezbrac si cand sa pun mana pe pantalonii de pijama, usa baii se deschide.
Eu-Ce drq faci?!
Alex-Ies din baie?
Ma intorc cu spatele la pat, adica si la Alex, apoi imi iau pantalonii. Dau sa ii pun pe mine,inss nu reusesc, deoarece Alex ma trage de spate si cad pe pat. Este mai destept si reuseste ss se urce peste mine, indiferent de pozitia in care es fi eu. Zic sa ii fac jocul si ma urc mai sus pe pat, asfel incat, vom fi comozi amandoi. Acesta incepe sa ma sarute pe gat, dupacare pe sani ssu intre ei si pe abdomen.
Hmmm, oare sa il las sa isi faca tampenia? Constiinta!
Ce mai vrei?
Il las?
Daca vrei sa nu mai fii virgina, lasa-l.
Nu ma ajuti...
Ce altceva vrei sa fac?
Poate nu vrea chiar atat de mult... momentan.
Lasa-l cu degetu'
Ce constiinta perversa am...
Ce conteaza acum?
Ma ajuti, sau nu?
Fa ce vrei si gata! Si vezi ca e gata sa iti dea sutienul jos.
Eh, e o obostui.....STAI, CE?!Imi revin la realilate, unde Alex chiar incerca sa imi dea sutienul jos.
Eu-Ce naiba faci?
Spun printre dinti.
Alex-Las privelistea la vedere.
Eu-Stii ca daca ma prinde tata, ma omoara ,nu?
Alex-Las' ca nu te vede. Te looog!
Eu-Nu.
Alex-Degeaba ma rog de tine....
Eu-Buna dimineata , Soare!
Alex-Ha-ha... ce amuzant.
Spune ironic.
Telefonul imi suna. Il iau si apelantul este Maria. Apas pe tasta verde, raspunzandu-i.
Eu-Alou?
Aceasta chicoteste la modul meu de raspundere si trece la subiect.
Maria-Am sunat sa iti spun sa nu il lasi pe Alex sa faca ceea ce vrea de cand v-ati cunoscut.
Eu-De unde pana mea stii?
Maria-Sa spunem doar ca v-am pandit la geam.
Eu-O...k.. siii, care e problema ta?
Maria-Niciuna, insa la cat de bine te cunosc vei sta o ora si te vei gandi ceea ce te-a facut sa accepti.
Eu-Tu vei plange....
CITEȘTI
Pe jumătate demon
HumorEvelin, o simpla fata de 17 ani , afla ca este demon. Oare sa creada? Oare sa nu? I se spune ca va avea multe aventuri. Oare ii v-a fi bine alaturi de ingerul Alex? Afla mai multe citind cartea!