Finalul...

52 1 1
                                    

Înainte de a începe capitolul,  vreau sa va anunț ca deja am început sa scriu volumul II , dar nu am publicat-o încă. Este practic o ciorna. Citiți ce scrie la final.
Lectura plăcută

Niall- Cum mă cheamă? 

Eu- Papagal.

Mormai , dar cred ca m-a auzit.

Niall- Bunaa!  Eu sunt domnul Papagal!

Incepe sa urle prin toată casa.

Rose și Leon aveau o discuție amuzanta , dar care ar trebui sa fie romantica și cred ca Alex e prea beat ca sa își mai dea seama ca sunt pe cale sa se sărute. E destul de târziu pentru ei , dar suntem toți aici și ne distram, nu putem sa ii punem la culcare.

Ali- Evee! Vii în club?

Se impleticeste pana la mine.

Eu- Nu și nici tu nu vei merge. Sa ramai însărcinată cu altcineva inafara de Zayn e tot ce lipsește. 

Ali- Dar vreau sa meeerrg! 

Cred ca sunt singura treaza de aici. Eu și copiii.

Eu- Nu, Ali. Stai aici.

Alex- Nevastaaa!  Hai în camera! Avem treaba.

Ochii mi se măresc cat cepele , având în vedere ca a spus asa ceva în fata copiilor.

Eu- Singurul care va merge în camera ești tu. Dar te vei culca.

Îmi las paharul de vin pe măsuța de lângă mine și încep sa îl împing pana la etaj, unde ajung fără sutien.

Eu- Termina o data!

Alex- Lui Rose ii trebuie un frățior! 

Eu- Il facem altădată!  Acum trebuie sa dormi. 

Alex- Dar eu vreau acuuum! 

Se smiorcaie încercând sa îmi desfacă pantalonii.

Îl trantesc în pat pe spate și ma urc pe el. Începe sa își plimbe mâinile pe sânii mei. Îmi dau ochii peste cap, încercând sa găsesc ceva cu care sa îl adorm.

Eu- Stai aici. Ma întorc imediat. Sa te ferească Dumnezeu sa te ridici din pat.

Ies în graba pe ușă,  intrând în camera lui Ali. Știu ca avea niște pastiluțe care Il adormeau pe Leon. Mai îmi dădea și mie pentru Rose. Încep sa caut în sertarul ei cu medicamente. Dau de ele și iau vreo trei , asa sunt sigura ca doarme pana dimineață.  Nu sunt foarte puternice,  deoarece sunt destinate copiilor, dar altceva nu am. Iau din bucătărie un pahar cu vin și încep sa dizolv pastilele.  Il iau și pe al meu, apoi ma întorc în camera, unde el ma astepta exact asa cum l-am lăsat. 

Ii dau paharul unde sunt pastilele , iar acesta îl da pe gat imediat. Iau și eu o gura , dar deja cred ca ma imbat. Ma trage de coapse spre el , iar eu ma dezechilibrez și cad deasupra lui. Paharul se varsă pe jumătate.  Maine o sa am de curățat aici și ceva îmi spune ca Ali nu ma va ajuta. Singurii care probabil "ma vor ajuta" vor fi cei doi pitici.

După ce l-am făcut sa îmi lase chiloții pe mine , a adormit.  Și e prima data când îl aud sforăind. Ma întorc la copii , care alergau după Zayn.

Rose- Mami , mai vleau lichid galben și înțepătol!

Eu- Cum? 

Zayn ranjeste ca prostul.

Pe jumătate demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum