Niat semalam nak up sekali Chapter 05...
Tapi tak sempat edit...
#TonightHereWeGo
Dulu orang bertanya bila Tengku Harrys nak muncul...
Sekarang orang mencari di mana keberadaan Sefhia...
#LetsFindHer
On next, we make a date with Harrys & Irish...
#InshaaALLAH 😉
"BANGUN!"
Satu suara mengganggu Aryan dari lenanya.
"Hei! Bangun, bangun!"
Kali ini Aryan buka mata bila terasa pipinya ditampar-tampar pula. Sebaik celik, seorang lelaki sedang melutut di depan. Lelaki sama yang dia belasah semalam.
Melihat wajah lelaki itu, Aryan rasa nak ketawa. Penuh lebam dan luka. Bengkak sini sana. Macam baru lepas digigit tebuan.
Itu baru sikit kena penangan. Kalau tak, memang dah masuk hospital dia kerjakan.
Mata Aryan kemudian beralih pada seseorang di belakang. Pandang saja raut itu, spontan darah menyerbu naik ke muka. Moodnya berubah serta-merta. Cepat-cepat anak mata lari ke tempat lain.
"Mau apa?" soal Aryan acuh tak acuh.
"Makan ni!"
Bungkusan plastik berisi makanan dan minuman disua depan Aryan.
"Aku nggak mau."
"Aku kata makan!"
"Aku bilang aku nggak mau."
"Eh! Kau jangan nak buat hal lagi. Pasal kaulah semalam, aku kena warning dengan boss aku! Ni... muka aku bertampal-tampal ni. Pun sebab kau!"
"Lo pikir aku peduli sama semua itu? Rasain!"
"Kau ni memang sengaja nak naikkan darah aku, kan! Aku kata makan, makan! Sebelum aku sumbat nasi ni kat mulut kau!"
"Aku nggak mau!" bentak Aryan lebih keras. Bungkusan yang dah berada di ribanya, dilemparkan.
"Eh! Kau ni memang dah melampau!"
Serentak, lelaki itu rentap kolar baju Aryan. Buku limanya digenggam erat minta dilepaskan. Namun gadis di belakang lebih dulu tahan.
"Enough."
"Tapi miss, dia ni dah melampau! Bagi saya ajar dia sikit!"
"I said enough."
Sekali lagi gadis itu tegah. Melalui isyarat, disuruh lelaki tadi beredar keluar. Dengan mudah arahannya diturut, walau telinga menangkap dengusan marah.
Tinggal gadis itu bersama Aryan dalam bilik kini. Seorang lempar renungan tajam, seorang lagi buang pandang ke sudut dinding. Masing-masing kaku beberapa saat sebelum gadis itu ambil semula bungkusan dilempar Aryan tadi. Bungkusan diserah kembali.
Aryan enggan layan. Huluran gadis itu hanya dibiarkan.
"Ambil."
Aryan terus membatu.
YOU ARE READING
🍂 ReLaKu PuJuK (Published) 🍂
RomanceARYAN ALFIANSYAH WONG, a son to one of the 'World Richest Man', been kidnapped by EMERLINE SEFHIA a.k.a Miss of Crazier, the most wanted criminal gang in Malaysia. But who knows... it begins a story of them. ARYAN ALFIANSYAH WONG, anak kepada sal...