Bölüm 1:Zorlukların Başlangıcı(Düzeltilmiş)

7.4K 317 143
                                    

White,merkez şehirden alması gerekenleri alıp küçük evine doğru yola koyuldu.Evine doğru giderken insanların şehir meydanında toplandığını gördü.


Şehir meydanındaki arenada gürültülü sesler geliyordu.White,merak ettiği için arenaya doğru yöneldi.Savaşçı turnuvasının finaline yetişmişti.

''Turnuva bugün müydü?!''

Final turunda en yakın arkadaşı olan William ile yaklaşık üç metre boyu olan ve dev bir balta taşıyan bir adam karşılıklı olarak dövüşüyordu. William adamın yaptığı tüm saldırılardan kaçabiliyordu. Birden adam gür ve kalın sesi ile bağırdı.

''Minator'un Öfkesi!!''

Adamın gözleri kırmızı bir renge büründü ve vücudu şekil kıllanmaya ardından büyümeye başladı.Adam öncekine nazaran daha hızlı bir şekilde William'a atıldı.Baltasını hızlıca William'a doğru savurdu.

William bu saldırıya karşılık olarak sağa zıpladı ve adamın sol koluna kılıcıyla derin bir yara açtı. Adam aldığı yaranın acısıyla bağırıp yere yıkıldı.

Bu sırada ise olayı hiç kimse ses çıkarmadan izliyordu.Dev baltalı adamın yenildiğini gören izleyiciler ise alkışlamaya ve ıslık çalmaya başladı.

Kısa bir süre sonra ise arenanın ortasına doğru uçan upuzun beyaz sakalı olan yaşlı bir adam belirdi.

"Söyle bakalım genç savaşçı bu hayatta en çok neyi istiyorsun!"

"Elene ile evlenmek istiyorum."

White bunu duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı.Elene kendisinin çocukluk arkadaşı ve itiraf etmemiş olsa da sevdiği kızdı. White içinden William'a küfretmeye başladı.

Merkez Şehir Savaşçı turnuvasında kazanırsan istediğin şey ne olursa olsun gerçekleşiyordu. 

White,kulaklarına inanamadan şehrin dışına koşmaya başladı.Küçükken her zaman gittiği ormana doğru koştu.Şuan sadece ölmek istiyordu.Güç ile işleyen bu dünyada kendisi yalnızca bir çiftçiydi.

Hava kararmaya başladı.Kalacak bir yer bulmak için mağara aramaya başladı.Mağara ararken ormanın derinliklerine doğru gitmişti.Evine dönemezdi. Elene'in olmadığı bir yerde yaşamak dahi istemiyordu.

Aramaya devam ederken yoruldu ve bir kayaya oturdu.Hayatını sorgulamaya başladı.Sevdiği kız ondan alınmıştı.Kendisi sadece bir çiftçiydi. bir savaşçıya karşı ne yapabilirdi ki?

Nefret ediyordu...

 William'ı öldürmek istiyordu...

Şehri yok etmek istiyordu...

O yarışmayı yapanların kollarını ve ayaklarını kesip acı çekmelerini istiyordu...

"NEFRET EDİYORUM!"

''BU DÜNYANIN İŞLEYİŞİNİ ********! ''

Sanki White'in acı yakarışlarını duymuş bir şekilde gökyüzünden yıldırım sesleri gelmeye başladı.Gökyüzündeki yıldırımlar sıklaşmaya başladı. White,yüzünü gökyüzüne doğru çevirdi.

''Kırmızı yıldırımlar mı?''

White,karşısında gerçekleşen doğal afete büyülenmiş bir şekilde bakarken bir anda gözü gökyüzünde oluşan kızıl topa kilitlendi.

Gökyüzündeki kızıl top yavaşça White'in önüne kadar süzüldü ve kafasının
İçine girdi. White,ne olduğunu anlamadan  kulağında bir ses yankılandı.

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin