İsim : Anne Ayışığı Ejderhası
Seviye:42
Can:21000/25000
Mana: 25000/30000
Açıklama:Ayışığı Ejderhalarının Nesli Diğer Ejderhalar Ve Ün Arayan İnsanlar Tarafından Tüketilmiştir.Bu Kalan Ejderha İse Yavrusunu Koruma Karşılığında Ekyht İle Anlaşma Yapmıştır.
Yetenek:SEVİYENİZ YETERSİZ!
White ejderhaya bakarken ejderha,birden kükremeye başladı.
''SİZİ KÜÇÜK BÖCEKLER YUVAMDAN DEFOLUN!''
---------------------------------------------------------
White sanki bıkmış bir şekilde iç çekti ve konuşmaya başladı.
''Bu kadar kibirli olacağını beklemezdim.''
Ejderha,sahip olduğu güç sayesinde White'in sesini uzakta olmasına rağmen rahatlıkla duymuştu.
''SENİN GİBİ KÜÇÜK BİR BÖCEK BENİM GİBİ KUDRETLİ BİR EJDERHAYA KARŞI KONUŞABİLECEĞİNİ Mİ SANIYOR?!''
Ejderha bu söylediklerinden sonra kükredi ve beyaz alevlerini White'a gönderdi.White ise bunu umursamıyordu.O sıra Lucifer'in yanına gelmiş.Lucifer'in yaşayıp yaşamadığını manasıyla inceliyordu.
Gelen alevler Xiya ve diğerleri tarafından engellendi.Rose ise White'a bağırıyor ve savaşa geri dönmesini söylüyordu.White ise bu sırada manasını Lucifer'in içine aktarmıştı.
Lucifer'in tam tamına 8 kemiği kırılmıştı ve akciğeri darbe almıştı.İyileştirilmezse öleceği belliydi.
Lucifer kesik kesik soluk alıyordu.Gözlerindeki ışık gitmiş bir şekilde White'a bakan Lucifer,zorlukla konuşmaya başladı.
''Sahip...''
''Kendini zorlama.''
Ejderha ikinci defa alev püskürtmeye hazırlandı.White ise diğer hayvanların durumunu inceliyordu.Biraz da olsa onları iyileştirmek adına manasını hayvanlara aktarıyordu.
Bu iyileştirme çabaları sonucu 1600 Manası kalmıştı.
White küçük çaplı iyileştirmeyi bitirdikten sonra ayağa kalktı.Öfkeliydi.Kimse kendisinin olana saldıramazdı.Gerek malı gerekse dostu olsun.
Bir anda ağaçların arasından hışırtı sesleri gelmeye başladı.Ağaçların arasından adeta bir roket gibi fırlayan bir Gulyabani White'a doğru atıldı.
Rose bunu görünce White'a bağırmaya başladı.Büyü okuma süresiyle buna yetişemezdi.Üstüne üstlük gelen bu Gulyabani,White'in kör noktasını hedef almıştı.
''White!''
Gulyabani,White'a yaklaştığı saniye,bir anda sanki zaman durmuştu.White'in sağ gözü ise kırmızı bir şekilde parlıyordu.
White hızlıca Gulyabaninin kafasını eliyle kavradı ve yere gömdü.
*BOOM*
White kulağında duymuş olduğu sistem mesajlarını umursamıyordu.
[Yeni Seviye:Seviye 23]
[Lütfen Kalan 20 İstatistik Puanınızı Dağıtınız.]
Yalnızca bu ejderhaya tüm öfkesini kusmak istiyordu.Kızıl Şeytanın Gözü sayesinde Ejderhanın açıkta olan bölgelerini ve zayıf noktalarını görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White
FantasíaHayatındaki tüm anlamı kaybetmiş birinin hayatının amacını araması... Edebi bir değeri yoktur.Bu kitap eğlence amacıyla yazılmıştır ve bu şekilde yazılmaya devam edilecektir. Kapak Tasarımı: @ilgincokur