ÖNCEKİ BÖLÜM
''Hmm?''
[Zindan Bilgileri Görüntüleniyor...]
Zindan: Tepegöz Şefi Bargusun Köyü
Tavsiye Edilen Seviye: 13
Ödüller:Zindan Tamamlama Ödülü(Epik-Epik+),Patron Canavar Ödülü(3x Sıradan-Epik+)
Açıklama: Tepegöz Şefi Bargus'un yönetimi altında olan Tepegöz köyü...
----------------------------------------
White,sistemin dediklerini duyunca yüzünü ekşitti.
''Sistem,zaman kaymasına yakalanma ihtimalim yüzde kaç?''
[Sıfır.}
''NE?!''
''Önceki sefer neden yakalandım?!'
[Önceki Seferde Boyut Aslanı Nedeniyle Uzay-Zaman Bükülmesi Gerçekleşti.]
White bunu duyunca Boyut Aslanına küfür etmeye başladı.
...
...
...
White,uzun bir süre küfür ettikten sonra derin bir nefes aldı.
''Neyse,yapabileceğim bir şey yok...''
White,bu şekilde kendini sakinleştirdikten sonra Haritayı açıp Zindanın konumunu işaretledi. Köy,30-40 metrelik ağaçların arasında saklanmıştı.Boyut Aslanına küfür ettiğinden beri Lucifer,kendisine meraklı gözlerle bakıyordu. White,istifini bozmadan küfür etmeyi kesti ve Lucifere döndü.
''Lucifer,yakınımızda Tepegözlerin yoğun olduğu bir köy var.''
''Senden istediğim köye yakın bir şekilde ağaçların arasına saklanman,tamam mı?''
''Tamam,sahip.''
White,ağaçların arasından çıktığı vakit nöbette olan bir Tepegöz tarafından fark edildi.
''GEL BURAYA SENİ KÜÇÜK ET PARÇASI!''
White,Tepegözün bağırmasıyla kulağına ağrı girdiği için sinirlenmeye başladı ve Tepegözün bacağının yanında belirdi.
''NEREYE KAÇTIN SENİ KÜÇÜK E... ARGH!''
Tepegöz,konuşmasını bitiremeden bacağı White tarafından ikiye kesildi ve yere düştü.
*BAM!*
''Kes bağırmayı.''
dedikten sonra Tepegözün boğazı,White tarafından parçalandı.
[Yeni Seviye:Seviye 15]
[Lütfen Kalan 20 İstatistik Puanınızı Dağıtınız]
White,tepegöz cesedinin yanında parlayan yeşil ışığa baktı ve yanına gitti. Yeşil ışığa daha yakınlaştıkça gördüğü şey yüzünden White'in yüzünden büyük bir gülümseme oluştu.
Tek Kullanımlık Eşya:Hayat Ağacının Güç Meyvesi
Hayat Ağacının Güç Meyvesi :10000 Yıldır Varlığını Sürdüren Hayat Ağacından Koparılmış Bir Meyvedir,Ağacın Yüksekliği Dolayısıyla Normal İnsanlar Bu Meyveyi Toplayamazlar.Kullanan Kişiye 40 Güç Puanı Verir. Belli Bir Miktar Kullandıktan Sonra Kişinin Güç Puanı'nı arttırmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White
FantasyHayatındaki tüm anlamı kaybetmiş birinin hayatının amacını araması... Edebi bir değeri yoktur.Bu kitap eğlence amacıyla yazılmıştır ve bu şekilde yazılmaya devam edilecektir. Kapak Tasarımı: @ilgincokur