Cilt 2 Bölüm 11:Tapınak Efendisi

1.3K 96 11
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜM

White sol elinde beyaz bir bıçak oluşturdu ve bıçağın boyutunu bir parmak boyutunda olana kadar küçülttü.

Kan zırhını kaldırdı ve sağ eliyle bacağındaki oku çıkardı.

Çığlık atmamak için kendini tutuyordu. Acısı gerçekten tarif edilemezdi...

White'in sol elindeki beyaz bıçak asitin zarar verdiği kararmış deriyi kesti.

Ondan sonra ışık elementi ile yarasını iyileştiren White, aynı yöntemi göğsüne de uyguladı.

White göğsüne uyguladığı bu işlemden sonra ayağa kalktı.

Daha iyi hissediyordu, gerçekten Işık elementi muazzam bir elementti.

White goblinleri kan kozasına almak için hazırlanıyorken tekrardan bir çığlık sesi duydu.

Bu çığlık ilk duyduğu çığlığa nazaran daha kalın sesliydi ve daha korkutucuydu.

''PİS İNSAN TOHUMU, ADAMLARIMA NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN?!''

''BİR RAHAT VERİN ***** *******!''

--------------------------------

White tekrardan gözlerini ışık elementi ile kaplayıp Kan elementi ile de vücudunu kapladı.

Bu sırada ise bir yetişkin boyunda olan devasa bir kılıç, White'in 10 metre ilerisindeki ağaçları tereyağı kesermiş gibi kesti.

White bunu yapan kişiyi aramaya koyuldu lakin bir şey göremiyordu.

White'in gözleri bir anda sönükleşmeye başladı. Etrafındakiler yavaşlamaya başlamıştı.

Ayaklarının titrediğini fark etti. Bu ölüm korkusuydu...

Birden kesilen ağaçlarının yanında kendisinden çok daha kısa boylu olan uzun sakallı bir cüce vardı. Cüce siyah bir takım elbise giyiyordu ve sağ gözünü kapatan bir beyaz göz bandı vardı.

''O suikastçileri eğitmek çok zamanımı almıştı...''

White, cüceyi görünce ayaklarının titremesi kesildi. Korkunun yerini başka bir duygu almıştı.

Gülmemek için kendisini zor tutuyordu...

''Söylesene.''

''Neyi?''

''O boy ile o kılıcı nasıl sırtına takabiliyorsun?''

''Ne dedin sen?!''

Cüce bir anda White'in önünde belirdi.

Sol gözünden kırmızı ışık çıkıyordu, sinirlenmiş olmalıydı.

''Senin gibi veletlerin eğitime ihtiyacı var.''

White cücenin bu hareketine karşılık cüceye asit tükürdü.

Cüce hiçbir şey yapmadı.

''Bu zayıf element ile beni yenebileceğini mi düşünüyorsun?''

White yalnızca gülümsedi.

Kan elementi ile oluşturduğu mermiyi cüceye gönderdi.

Cüce bu mermiden kaçınmaya çalıştı lakin biraz geç kalmıştı.

Bu yüzden de mermi cücenin yanağını düz bir şerit halinde çizerek ağaca çarptı ve çarptığı ağacı delerek yoluna devam etti.

''Benimsin!''

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin