Bölüm 9: Minatorun Labirenti(5)

2.7K 196 7
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜM

Diğer boğa boynuzlu yaratık daha cümlesini tamamlayamadan hayatını Luciferin pençelerine teslim etti. White,Luciferin emir almadan saldırmasına şaşırdı lakin haklı buldu. White savaşmaya seviyordu. Luciferinde sevdiğine emindi. White daha fazla oyalanmadan saldırıya geçti. Boğa boynuzlu yaratıkları öldürdükten sonra kızın durumunu kontrol etmek için yanına gitti.Kız yerde baygın bir şekilde yatıyordu. Kıza daha dikkatli bakınca kızın güzelliği karşısında dili tutuldu. Kızın beyaz saçları ve mavi gözleri vardı. Kızın bu kadar kanlı bir savaş görünce bayılmasını normal karşılayan White,kızı kaldırıp Luciferin sırtına yerleştirdi. Lucifer ile köydekileri öldürmek için hazırlanan White kulağında şiddetli bir ses duydu...  

---------------------------------------------------------

''HANGİ HAKLA BENİM HALKIMA SALDIRIRSIN?!''

White,kulağında duyduğu bu şiddetli sesin sahibini görünce gülümsedi.

''İncele!''

İsim: Minator(BOSS)

Seviye:9

Can:950/950

Mana:350/350

Açıklama: Minatorlar,Reya İmparatorluğunun Yarı İnsan Yarı Hayvan Projesinin Başarısız Sonuçlarıdır. Evcilleştirilemeyen Canlılardır.Genelde Agresif Davranırlar.

İstatistikler

Güç:120

Çeviklik:22

Dayanıklılık:55

Zeka:10

Karizma/Şans:2

Yetenekler:Dönen Balta(SVY 2),Öfke(SVY 6)

Dönen Balta:Hedefe Yüksek Hasar Verecek Şekilde Baltayı Etrafında Döndürürken Saldırır.

Öfke:Can Değerinin %40 Aşağısına İnmesi Durumunda Verilen Hasar %150 Artar.    

White,yaratığın özelliklerini inceledikten sonra Lucifere kızı korumasını söyledi ve büyülerini okumaya başladı.

''Çağırma:İskelet Goblin!''

White,iskeletleri çağırdıktan sonra Minatora odaklandı ve Lanetli Boyut yeteneğini kullandı.

---------------------------------------------------------

MİNATORUN GÖZÜNDEN

Minator,bir anda kendini kapkaranlık bir yerde buldu lakin ellerini ve ayaklarını çok net bir şekilde görebiliyordu.Buda kör olmadığını gösterirdi.

''Neredeyim Ben ?''

Minator,olduğu duruma karşı yapabilecek hiçbir şeyi olmadığı için kendi acizliğini fark etmişti. Birden yerden bir yarık açıldı ve yarıktan iskelet kolları çıktı. Minatorun ayağından tutup onu yarığın içine sürüklerken korkunç sesleri ile feryat ediyorlardı.

''OĞLUMU SEN ÖLDÜRDÜN!''

''BİRİCİK KIZIMA SEN TECAVÜZ ETTİN!''

''HALKIMIN PARASINI SEN ÇALDIN!''

Minator bu duydukları ile kalbi hızlanıyor,hayatı gözünün önünden geçiyordu. Gördüklerine daha fazla dayanamadığı için kalbi durdu ve vücudundaki tüm kan ağzına yöneldi.

---------------------------------------------------------

 WHİTE'İN GÖZÜNDEN

White,Minatorun üzerinde yeteneği kullandıktan sonra beklemeye başladı.Kendisine saldırmadığını ve gözlerinden yaşlar aktığını görünce İskeletlere bekleme emrini verdi. White Minatorun ne kadar dayanıklı olduğunu görmek istiyordu.Bir süre geçtikten sonra Minator acı bir çığlık attı ve yere düştü. White ise kulağında bir ses duydu.

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin