ÖNCEKİ BÖLÜM
Bu bildiri üzerine elini çekti. Alnından terler akıyordu...
White yavaşça bir ağacın yanına yürüdü ve ağacın gövdesine sırtını dayadı.
'Sanırım bir uykunun zararı olmaz.'
Yavaşça etrafını Işıktan yapılma bir bariyer ile kaplayan White, görüntüsünün insan gözüyle algılanmasını engelledi ve gözlerini kapattı.
...
...
...
Belli bir süre geçtikten sonra uykusundan uyanınca daha iyi hissediyordu. Vücudu kendisine bir tüyden daha hafifmiş gibi geliyordu.
''Buradan çıksam daha iyi olacak gibi görünüyor.''
--------------------------------
White portaldan dışarı adımını attığında kendisini beyaz bir duvarın içinde buldu.
Bu duvarı Atlas ve arkadaşları peşinden gelmesin diye yapmıştı lakin duvarın şu süreç boyunca çizik dahi almaması ilginçti. beyaz duvarın içinden insan gözü büyüklüğünde bir delik açtı.
Dışarıda neler olduğunu merak ediyordu.
Gördüğü manzara ise şaşırtıcıydı.
Vey,Yevi,Atlas portalın yaklaşık olarak 20 metre uzağında golemler ve daha önce kendisine saldırmış olan kuşlar ile savaşıyordu.
White, Atlas'ın üzerindeki lanetin kalkmış olduğunu görünce pekte şaşırmadı.
Ruh Tapınağı içinde çok zaman harcamıştı.
Asıl kendisini şaşırtan şey ise bu çocukların sahip oldukları dayanıklılıktı.
White tam duvarı kırmaya hazırlanırken yer sarsılmaya başladı.
Yerin altından devasa bir topraktan yapılma solucan çıkmıştı. Bunu gören diğer yaratıklar hemen alanı terk etmeye başlamıştı.
[Efendim.]
'Vetray?'
[Bu Yaratığın Bir İsmi Var!]
'Ne olmuş yani?'
[Bu Yaratık Diğerlerine Kıyasla Çok Daha Yüksek Element Puanı Barındırıyor.]
[Ruh Tapınağında Öldürmüş Olduğunuz Cüce de Bir İsimli Canavardı.]
'Hmm...'
'Tamamdır.'
White bunu duyunca mutlu olmuştu. Sonuçta fazladan Element Puanı göz çıkartmazdı.
''O zaman başlıyoruz!''
White kolunu Kan Elementi ile kapladı ve beyaz duvarına bir yumruk savurdu.
*BOOM*
Duvardaki parçalar etrafa dağıldı ve bunun sonucunda hem yaratığın dikkati hem de diğerlerinin dikkati White'a yönelmişti.
''Bilin bakalım kim geri döndü!''
Atlas, White görünce ağzına geleni saymaya başladı.
''SENİ ****** ****** SENİN YÜZÜNDEN MİLYON DEFA ÖLÜMDEN BETER BİR TECRÜBE YAŞADIM!''
White ise Atlas'ın bu çıkışına karşılık gülerek cevap verdi.
''Bu lafları bu yaşta öğrendiğine göre iyi bir çocukluk geçirmemişsin sanırım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White
FantasiHayatındaki tüm anlamı kaybetmiş birinin hayatının amacını araması... Edebi bir değeri yoktur.Bu kitap eğlence amacıyla yazılmıştır ve bu şekilde yazılmaya devam edilecektir. Kapak Tasarımı: @ilgincokur