ÖNCEKİ BÖLÜM
Urda olduğu gibi Naga'nın alnında ışık oluşmaya başladı.Nao'nun da alnında ışık oluştu.Işık yavaşça söndü ve White,Naganın sesini duyamaz oldu.
''Sahip,emrinizdeyim.''
Nao,Naga'nın sesini duyunca dudakları yukarı doğru kıvrıldı ve Nagaya atıldı.Naga doğal olarak böyle bir şey beklemediği için hazırlıksız yakalandı.
Nao,Lucifer'e yaptığı gibi Naga'yı boğu- öhöm...seviyordu.
Lucifer sonunda Naodan kurtulduğu için mutluluğunu belirtmek adına uluyordu.
Böylece grup,karnını doyurduktan sonra Ur ve Naga'nın yarasını tedavi etti.Ardından da üst kata yöneldi...
---------------------------------------------------------
White,üst kata giden merdivenlerde ilerliyordu.Kafasına takılmış bir soru vardı.Hayvanların etlerini yemesine rağmen neden yeteneklerini elde edememişti?
Sisteme bunu sorduğunda ise aldığı cevap şuydu.
[Karizma/Şans Puanın Düşük Olduğundan Dolayı Yetenekleri Çalma Girişimin Başarısız Oldu Ve Aynı Hayvanın Cesedi Üzerinden Yetenek Elde Etme Şansını Kaybettin.]
White,bunu duyunca şaşırdı.Karizma/Şans puanlarının bu işe yaradığını bilmiyordu.White,bu özellik hakkında daha fazla meraklanmaya başladı.
Sistem her zamanki robotik ve duygu içermeyen sesiyle konuştu.
[Karizma/Şans:Bu Puanın Artması Durumunda İnsanlara Daha Rahat Söz Geçirebilir,Etkileyebilirsiniz.Ayrıca Bu Puan Düşürdüğünüz Eşyaların Daha İyi Kalitede Olmasını Sağlar.Yaratık Evcilleştirme Şansını da Yükseltir.]
White duyduklarından dolayı kaşlarını havaya kaldırdı.Şaşırmıştı...
Eğer bu puanları yükseltirse Vilhelm İmparatorluğundaki insanlara daha rahat söz geçirebilecek durumda olabilirdi.Daha iyi eşyalar düşürebilirdi.
Üst katın kapısına vardıkları vakit bu düşüncelerden sıyrılan White,karşısındaki devasa kapıya bakıyordu.
White,diğerlerine bakınca hazır olduklarını gördü.Tereddüt etmeden temiz bir zihin ile kapıyı açtı.
Kapı açıldıktan sonra etrafına bakan White karşısında bir arena gördü.White,arenayı incelerken Ruhun sesini duydu.
''Genç,buradaki görevi yalnızca sen üstleneceksin.''
''Görevin,Ekyht'in en güçsüz gardiyanına karşı silahsız dövüşmek!''
''Büyü Kullanabilirsin.''
White,Ruhun dediklerini duyunca gülümsedi.
''Tamam!''
White,kılıcını Lucifer'in sırtına yükledi ve arenaya doğru adımını attı.
Arenaya girdikten sonra 2. katın girişi ile White'in olduğu arena arasındaki geçitte mavi bir bariyer belirdi.
''Bana sarsılmaz iradenin sözden ibaret olmadığını göster!''
Ruhun bu sözlerinden sonra arenanın başka bir kapısı açıldı.Kapının içinden büyük bir el çıktı ve duvarı kavradı.Kavranan duvar tuzla buz olmuştu.
Yaratık yavaşça dışarı çıkınca vücudunu gören White,soğuk bir ifadeyle yaratığa bakıyordu.Yaratığın 4 kolu vardı.Bu kollar rakibini paramparça etmek için yaratılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White
FantasyHayatındaki tüm anlamı kaybetmiş birinin hayatının amacını araması... Edebi bir değeri yoktur.Bu kitap eğlence amacıyla yazılmıştır ve bu şekilde yazılmaya devam edilecektir. Kapak Tasarımı: @ilgincokur