Bölüm 32: Ekyht'in 27 Katlı Kulesi(9)

1.9K 150 19
                                    

Grana'nın önünde bir iskelet ordusu oluşmuştu.Grana'nın elinde bir anda bir asa belirdi.Asadan koyu mor bir ışık yayıldı.

Tüm iskeletlerin kemikleri dağılmaya ve birbiri ile birleşmeye başlamıştı.İskeletlerin yavaş yavaş birleştiğini gören White,birleşmeyi bozmak adına ileri atıldı.

*BOOM*

White'in saldırısından oluşan duman yüzünden bir şey görünmüyordu.

Bir anda bir kükreme duyuldu.

*ROAR*

Bu kükreme sonucu oluşan hava basıncı yüzünden etraftaki toz toprak dağıldı.

20 Metre boyundaki bir iskelet ejderha White ve grubuna parlak kırmızı gözleri ile bakıyordu...

''Has...''

---------------------------------------------------------

White'in gözleri ile ejderhanın gözleri karşı karşıya gelince White bir süre sersemledi.

''White!''

Rose White'in duraksadığını görünce onu uyandırmaya çalıştı. White bir süre duraksadığı için İskelet Ejderhanın kuyruğundan bir darbe aldı.

*BAM*

White darbe sonucu 30 metre sürüklendi.Rose topraktan oluşturduğu bir el ile White'i havada yakaladı.

White'i yakalar yakalamaz ise grubu korumak için hızlıca bir Toprak Duvar oluşturdu.Oluşan duvar İskelet Ejderhanın başka bir kuyruk darbesi ile yıkıldı.

Grana ejderhasını emir vermek amacıyla bağırdı.

''Cehennem Alevi!''

Ejderha aldığı emirle birlikte ağzını açtı ve kara alevlerini püskürtmeye başladı.Nao ise yakın mesafeden ejderhayı dürtüp saldırmasına engel oluyordu.

White ağzından kan geliyorken sağ elini ejderhaya doğru kaldırdı.İki bacağı da kırık olduğu için fiziksel mücadeleye giremezdi.Lucifer bunu görünce gözlerinde öldürme niyeti belirerek Granaya hırlamaya başladı.

''Alev Hapishanesi!''

White ejderhaya bakarak bunu söyledikten sonra ejderhayı kaplayan alevden bir kafes oluştu.Nao kafesin geldiğini gördüğünde hemen Granaya atıldı.

White eline kalan tüm manası aktardı ve ejderhanın püskürttüğü alevin iki katı büyüklüğünde bir Kara Alev Topu oluşturdu.

White,Grana'nın duyamayacağı bir şekilde diğerlerine ne yapması gerektiğini söyledi.

''Büyülerinizi birleştirin.''

Grana White'in elindeki Kara Alev Topunu görünce şok olmuştu.

''İmkansız!''

''Bu kadar yüksek bir büyü gücünün senin gibi bir veletten çıkmasının imkanı yok!''

White,zihninden Lucifer'e mesaj gönderdi.

''Lucifer!''

''Lanetli Bombayı kullan.''

''Emredersiniz sahip!''

Devasa kara alev topunu gören Rose ve Xiya da büyülerini hazırladı.Xiya oluşturduğu Rüzgar Mızraklarını hazırda tuttu.Rose ise kalan manasıyla oluşturduğu büyüyü Kara Alev topuyla birleştirdi.

Üstüne Lucifer'in Lanetli Bombasıyla birleşen Kara Alev topu rengarenk ışıklar saçmaya başladı.White  ve diğerleri aynı anda bağırdı.

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin