White bu sözleri söyledikten sonra kılıcını salladı ve iki goblinin kafası koptu.Ardından ise düşen eşyalara bakmak için goblinlerin cesetlerini kontrol eden White,tatmin olmuştu.
Yetenek Kitabı: Çağırma (Elit Goblin) (Nadir+)
Çağırma (Elit Goblin):Aktif Edilmesi Durumunda Bir Tane Elit Goblin çağrılır. Çağrılan Goblin Çağıranın Seviyesiyle Doğru Orantılıdır. Maksimum Mana Puanınız 200 Azalır Çağrılan Yaratığın Geri Gönderilmesi Durumunda Maksimum Mana Puanınız İade Edilir. Kitabı Öğrenmek İçin Elinize Alıp ''Kitabı Öğren'' Komutunu Kullanın.
White kitabı eline aldı.
''Kitabı Öğren!''
White mutlu bir şekilde grubunun yanına gitti.Çünkü bu yetenek hem az mana tüketiyordu.Hemde az manayla çağırabileceği bir canavarı daha olmuştu.
---------------------------------------------------------
White gülücükler saçarak diğerlerinin yanına gitti.Diğerleri ise hala etrafı inceliyordu.White'in sakin halini gören Rose ,şaşırmış bir şekilde konuştu.
''Hallettin mi?''
''Evet.''
''Daha 1 dakika yeni doldu...''
Rose,White'a bakarken düşünüyordu.White'in potansiyeli belki de insanlık arasında 1. olabilecek düzeydeydi.
White her defasında Rose'i şaşırtmayı başarıyordu...
Grup bir süreliğine dinlenip yapacakları planı tartışmak amacıyla bir çember oluşturdu.Rose direkt olarak konuşmayı başlattı.
''Ay Işığı Ejderhasının Yavrusu ve annesi ejderhaların güç sıralamasında sonuncu lakin sahip oldukları potansiyel çok yüksek.''
White bunu duyunca biraz düşünmeye başladı.Neden sonuncu?
Rose gülümseyerek White'a baktı ve hemen konuşmaya başladı.
''Peki neden mi sonuncu?''
''Evrende ki tüm Ay Işığı Ejderhaları insanlar veya diğer ejderhalar tarafından avlanıyor.''
White bunu duyunca kafasını salladı.Aslında bu mantıklıydı.Sonuçta kendisine gelecekte sorun çıkartabilecek bir şey öldürülmeliydi.
''Şimdi asıl konumuza gelecek olursak...''
Rose ilk önce Xiya'ya baktı.
''Xiya Ok Yağmuru yeteneğin ile ejderhanın yanındaki diğer canlıları üstüne çek.''
Ardından Naoya baktı.
''Nao sen ise kılık değiştireceksin ve Flaş Adımlarla Xiya'nın hasar verdiği yaratıkları öldüreceksin.''
''Yaratıkları öldürdüğümüz vakit ise anne ejderhaya döneceğiz.''
Sonra White'a baktı.
''White ve ben ejderhanın alevlerini engelleyeceğiz.''
''Ardından Xiya ile uzaktan yaratığa hasar vereceğiz.''
''White Nao ve hayvanlarımız ise son vuruşu yapacak.''
Diğerleri hep bir ağızdan konuştu
''Anlaşıldı!''
Grup hazırlandıktan sonra ormanın daha derinlerine gitmeye başladı.Ormanda yavaş yavaş yürüyen grup algılarını genişletmiş bir şekilde düşmanı bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White
FantasyHayatındaki tüm anlamı kaybetmiş birinin hayatının amacını araması... Edebi bir değeri yoktur.Bu kitap eğlence amacıyla yazılmıştır ve bu şekilde yazılmaya devam edilecektir. Kapak Tasarımı: @ilgincokur