NOT:BUNDAN BÖYLE HER 5 BÖLÜMDE 1 DURUM PENCERESİ PAYLAŞILACAKTIR.
White tüm puanlarını Karizmaya verdi.Bu puanına daha çok önem vermesi gerektiğini düşünmeye başladı.
Tüm bu yüksek puanlar arasında Karizmasının düşük olduğunu görmesi sinir bozucuydu.
White Violenin cesedini etrafına baktığında 3 tane mor,1 tane de turuncu ışık görmüştü.
---------------------------------------------------------
White teker teker eşyaları eline alarak incelemeye başladı. eşyaların özelliklerinin hepsi sırayla White'in önünde belirdi.
Yetenek Kitabı: Çağırma (Mutasyon Geçirmiş Şeytani Savaş Kölesi) (Efsanevi)
Çağırma (Mutasyon Geçirmiş Şeytani Savaş Kölesi):Aktif Edilmesi Durumunda Bir Şeytani Savaş Kölesi çağrılır. Çağrılan Köle Çağıranın Seviyesiyle Doğru Orantılıdır. Maksimum Mana Puanınız 1000 Azalır Çağrılan Yaratığın Geri Gönderilmesi Durumunda Maksimum Mana Puanınız İade Edilir.
White direkt olarak Kitabı Öğren komutu ile kitabı öğrendi.Bundan sonra yerdeki mor kitabı eline alan White şok olmuştu.
Yetenek Kitabı:Şeytanın Kan Hırsı(Epik+)
Açıklama:Yetenek Kullanıldıktan Sonra Güç Ve Çeviklik %300 Artar.2000 Mana Tüketir.Yeteneğin Süresi 10 Saniyedir.
White aynı şekilde Bu kitabı da öğrendi.
White etrafına baktığında Lucifer ve diğer hayvanların kuyruklarını sallayarak kendilerine baktığını fark etti.
Lucifer'in ağzının suyu bile akıyordu...
White yerdeki mor taşı eline aldı ve İncele yeteneğini kullandı.
Tek Kullanımlık Eşya:Hayvan Evrim Taşı(Epik+)
Açıklama:Bunu Yiyen Hayvan Rastgele Bir Türe Evrimleşir.
White taşı direkt olarak Lucifer'e attı.
Lucifer ise taşı havaya zıplayarak yakaladı ve yuttu.
Ardından dili ile ağzını temizledi.
Kuyruğunu sallıyor,mutlu bir şekilde uluyordu.
Birden Lucifer'in üstünde beyaz bir ışık belirdi.White önceki gibi patlama olabilir diye düşünerek aynı saniye içinde Toprak Duvar oluşturarak kendisini ve arkadaşlarını korumaya aldı.
[Tebrikler! Lucifer Adlı Hayvanınız Evrimleşmiştir.]
[Boyut Kurdu → Vahşi Kara Kurt]
İsim: Lucifer
Sahip: White
Tür: Vahşi Kara Kurt
Seviye: 31
İstatistikler
Güç:670
Çeviklik:570
Dayanıklılık:250
Zeka:220
Karizma/Şans:140
Açıklama: Vahşi Kara Kurtlar Daha Çok Fiziksel Özelliği İle Tanınan Kurtlardır.Vahşi Pençeleri İle Düşmanları Parçaları Ayırmayı Çok Severler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White
FantasíaHayatındaki tüm anlamı kaybetmiş birinin hayatının amacını araması... Edebi bir değeri yoktur.Bu kitap eğlence amacıyla yazılmıştır ve bu şekilde yazılmaya devam edilecektir. Kapak Tasarımı: @ilgincokur