Bölüm 15:Nao Wrath

2.5K 185 13
                                    

[Nao Wrath,Köleniz Olmak İstiyor.]

[Kabul Ediyorsanız Parmağınızdaki Kanı Nao Wrath'ın Eline Damlatın.]

------------------------------

White,Naonun yaptığı teklif karşısında şaşırdı.

''Emin misin?''

''General olarak görevim,Kral olmayı hak ettiğini düşündüğüm kişiye hizmet etmektir.''

''Kral olmayı hak ettiğimi nereden çıkardın?''

''Rose'un gözlerinden...''

''Ne?''

''Rose,küçüklüğünden beri ailesi tarafından katı bir büyücülük eğitimine maruz kaldı. Duygularını istediği gibi gösteremedi.Oyun oynayacağı bir arkadaşı olmadı lakin şuan onun gözlerine baktığımda gözündeki canlılık onun mutluluğunu kanıtlıyor.''

White,Naonun bunu demesi üzerine Rose'a baktı. Rose ise kızarmış bir şekilde olduğundan dolayı White'a bakmamaya çalışıyordu. White Rose'un bu tepkisini görünce gülümsedi ve yüzünü Naoya çevirdi.

''Ben,White,senin bu isteğini kabul ediyor ve himayem altına alıyorum.''

[Antlaşma Tamamlandı.]  

[Yeni Köle : Nao Wrath]  

İsim: Nao Wrath

Ünvan: Düşmüş Krallığın Generali

Sahip:White

Seviye:35

Can:1870/1870

Mana: 150/150

İstatistikler

Güç:200

Çeviklik:15

Dayanıklılık:363

Zeka:75

Karizma/Şans:35

Yetenekler:Demir Vücut(Pasif),Yükseltme,Kimlik Gizleme

Demir Vücut(Pasif):Kullanıcının Vücut Sertliğini Demir Sertliğine Getirir.

Yükseltme:Kullanıcı Gücünü 5 Dakikalığına 2 Katına Çıkarır.

Günde 1 Kez Kullanılabilir.

Kimlik Gizleme:Kullanıcı İstediği Gibi Görünüşünü Değiştirebilir.

White,seviye atlamasına yardım edebilecek birini bulduğu için sevindi.

''Hizmetinizdeyim.''

''Şuan ki halin gerçek halin mi ?''

''Evet efendim.Başka bir imparatorlukta olduğumuz için kimliğimi gizlemem gerekiyordu.''

''Anlıyorum.''

Havanın karardığını gören White konuşmayı sürdürmedi ve başka bir konuya geçti.

''Yavaştan akşam oluyor.''

''Kendimize bir ev almamız gerekiyor.Yeteneklerimi ulu orta bir yerde geliştiremem.''

Rose ve Nao,aynı anda kafa salladılarve üçü birden Luciferin sırtına bindi. Lucifer üç kişinin ağırlığını taşıyabildiğini gören Nao şaşırdı.

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin