Bölüm 30: Ekyht'in 27 Katlı Kulesi(7)

2.1K 162 11
                                    

Xiya,White'a bakarak konuşmaya başladı.

''Usta,bende tüylü ve tatlı bir hayvan istiyorum!''

''...''

White,önceki anılarını hatırladı.Karşısındaki kıza bakınca ise mutlu olmuştu.Çünkü Xiya,Rose ve Naoya nazaran daha kibar bir şekilde bu isteğini dile getirmişti.

Üstelik kendisine Usta denmesi çok hoşuna gitmişti.Lanet olsun ne demesi gerektiğini çok iyi biliyordu!

 --------------------------------------------------------

''Hmm...''

Xiya,yüzüne şirin bir görüntü vererek ısrar etmeye başladı.

''Usta,Lütfen...''

''...''

Lucifer,Xiya'nın bu halini görünce White'a acıyormuş gibi bir ifade ile  bakmaya başladı.Rose ve Nao ise bunu görünce içlerindeki kahkaha atma isteğini zar zor tutuyorlardı.

''Peki,tamam.''

Xiya,bunun üzerine White'a sarılarak sevinçten zıplamaya başladı.

''Yaşasın,sen en iyi ustasın!''

Xiya'nın kendisine usta olarak seslenmesi zaten hoşuna gidiyordu.Kız,kendisinin zayıf noktasını bulmuştu!

Lucifer,White'a dönerek konuşmaya başladı.

''Usta,bana da biraz et ver.''

Bunun üzerine White,Boyutsal Çantasından et çıkardı.

''Tamam,al.''

''Dur lan bir saniye!''

''Ben bu kadar basit bir adam değilim!''

White bunun üzerine bağırmaya başlamıştı.Kendisinin bu kadar kolay kandırılması hoşuna gitmemişti.

Rose ve Nao ise artık dayanamayıp kahkaha atmaya başladı.White bunun üzerine daha fazla dayanamadı.

''Siz istediniz!''

''Alev Hapishanesi!''

Bunun üzerine 10 metre çapında alevden oluşan bir kafes oluştu.

''Ur kaç!''

''Naga sende kaç!''

Ur ve Naga,ikisi de White'in gücüne bizzat şahit olmuştu.Korkuyorlardı...

Uyuyan canavar şuan da uyandırılmıştı...

Rose ve Nao savunma amacıyla pozisyon aldı.White,kılıcına oluşturduğu alev topunu Rose ve Naoya doğrulttu.

Alev Topu White'in öfkesiyle beraber renk değiştirmeye başladı.Kırmızı,Mavi,Beyaz ve Siyah...

[Tebrikler.Alev Topunun Yeni Kullanım Yöntemini Keşfettiniz!]    

[Alev Topu(SVY 3)→  Kara Alev Topu(SVY 3)]  

[Kara Alev Topu(SVY 3):Çapı 4 Metre Olan Bir Kara Alev Topu Atar.Her Seviye Atladıkça Çapı 4 Katına Çıkar.100 Mana Harcar.]  

White,sistem mesajını umursamıyordu.

Elindeki Kara Alev Topunu fırlatmaya hazırlanıyordu ki...

Ur öne doğru atıldı.Çevik bir hareketle White'in elindeki Kara Alev Topunu hızlıca emdi...

Rose ve Nao ise şaşkın bir şekilde Ur'a bakıyordu.Bu kaplan az önce yapmıştı böyle?

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin