Bölüm 34: Ekyht'in 27 Katlı Kulesi(11)

1.9K 148 27
                                    

White aldığı mesajlar ile dahada mutlu oldu.Mutlu bir şekilde eşyalarını giymeye başladı.Eşyaların hepsini giyince Sistemin sesini kulağında duydu.

[Lanetli İskelet Zırhlarından Oluşan Bir Sete Sahip Olduğunuz İçin Canınız 500 Artmıştır.Seti Çıkarmanız Durumunda Can Bonusu Silinecektir.]

White'in mutluluğu bu mesaj sonucu tavan yaptı.Bugün her şey iyi gidiyordu!

Grup görünüm olarak çok değişmişti.Hepsi asil ve güçlü bir hava yayıyordu.Aldıkları eşyalar sonucu ise güvenleri tavan yapmıştı.Görüntüleri ise insanların gözünü korkutacak türdendi.

Bu güven ve güç patlamasıyla ile birlikte grup 5. kata ilerlemeye başladı...

---------------------------------------------------------

Grup 5. katın girişine yaklaştığı vakit her zamanki gibi adımlarını yavaşlatmaya ve sürpriz saldırılara karşı hazır olmayı bekliyordu.Yavaşça ilerleyen grup 5. katın girişine ulaştı.

Grup 5. kata ulaştığında karşılarında büyük devasa bir orman gördü.Bu devasa ormanın hemen yanında bir nehir vardı.Etraftaki yabani güller ise bu ormana bir güzellik katmıştı.

Nehrin sesi ve kuşların cıvıltısı sanki bir ahenk içinde dans ediyordu...

White gördüğü manzara karşısında mest olmuştu.Diğerlerinin de pek bir farkı yoktu.

Ruh bir anda konuşarak ortamın atmosferini mahvetti.

''Göreviniz Bu Devasa Orman İçinde Saklanan Ayışığı Ejderhasının Yavrusunu Evcilleştirmektir.''      

White bunu duyunca duraksadı.Ayışığı Ejderhasının yavrusunu mu evcilleştirmek?

Anne ejderha ile dövüşeceğiz demek istemiyorsun değil mi?!

White hafif korkar bir şekilde grup arkadaşlarına döndü.

''Anne ejder ile dövüşecek miyiz?''

Diğerleri kafa salladı.White bunu görünce tepkisiz bir şekilde durdu.Ardından ise bağırmaya ve küfretmeye başladı.

''********** APTALLARI!''

''EJDERHA DİYORUM ALO!''

Diğerlerinin cevabı ise White'in dahada öfkelenmesine yol açtı.

''En fazla ne olabilir ki?''

''Alt tarafı bir ejderha...''

''Usta çok kabasın!''

White'in kalbi bu duydukları dolayısıyla daha hızlı atmaya başladı.ULAN Ejderha diyorum EJDERHA!

Okuduğumuz kitaplardaki efsanevi güçlere sahip olan efsanevi ejderhalardan bahsediyoruz...

Burada benim bilmediğim bir şey mi var yoksa bunlar yeni aldıkları eşyalar dolayısıyla güven patlaması mı yaşıyorlar?

Anlamıyorum...

White daha fazla üstelemedi ve ormana koşmaya başladı.

İstediğiniz olsun!

White birazcık daha hızlanarak ormanı dolaşmaya başladı.Diğerleri de kendisine yetişmeye çalışıyordu.

''White azıcık yavaşla!''

White bunu aldırış etmedi.Birden sağından bir ok geleceğini hisseden White,havadayken bir toprak duvar oluşturdu ve oku engelledi lakin havada dengesini sağlayamadığı için ağaca kafasını çarptı.

WhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin