0.6

4.8K 382 119
                                    

"Boşvor AeRa godolom hodo."

Moralim bozuktu ve sinirli hissediyordum. Okuldan çıktığımda eve değil parka gitmiştim. Soğuk da olsa salıncakta sallanmak hoşuma gidiyordu.

Cebimdeki son paramı çıkararak hesaplamaya çalıştım. Matematiğimin bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum :') Karşıdaki markete bakarak gülümsedim. Ramen alacak kadar param vardı en azından!

Markete girerek ramenlerden bir tanesini seçtim. Parasını ödeyerek rameni hazırlamak için ön tarafa geçtim. Camdan dışarı gayet net görünüyordu.

Rameni karıştırarak ellerimi tabağın üzerinde tuttum. Buharı biraz olsun elimi ısıtmıştı.

Momy: Lisa nerdesin?

Gelen mesaj sesiyle cebimden telefonumu çıkardım.

Lisa: Ramen yiyordum anne.
Noldu ki?

Momy: Eve gelmeyince bir şey oldu sandım. Peki o zaman ❣️

Telefonu kapatarak rameni çubuğa doladım. Tam yiyecekken dışarıdaki masada oturan Jungkook'u gördüm. Ayaklarını masaya koymuş elindeki telefonuyla ilgileniyordu. Gören model sanardı. Bir kaç saniye sonra göz göze geldik.

"Neden buradaki? AeRa'sıyla buluşsun o." Sinirlenerek çubuğu ramenin içine batırıp batırıp çıkarttım.

Mırıldanarak söylesem de duymuş gibiydi. Gülümseyerek kalktı ve markete girdi.

Yanıma mı geliyordu??

Elindeki sıcak ramenle yanıma oturan Jungkook'a doğru baktım. Ne kadar hızlıydı..

"Seni görünce karnımın acıktığını hissettim." Üfleyerek yerken bir yandan da bana bakıyordu.

"Neden yemiyorsun?"

Önüme döndüm ve nazik bir şekilde yemeye çalıştım. Hayvan gibi yediğimde tadı çıkan ramen şimdi tatsız geliyordu. Ramenden çok Jungkook'u gözlerimle yiyor gibiydim.

Jungkook çoktan bitirmişti bense ona bakmaktan yiyememiştim.

"Seninki hala duruyor. Aç değil misin? Yiyemediysen ben yerim sorun olmaz."

"Hayır! Yani yiyemiyorum."

Kaşlarını çatarak önümdeki ramene baktı. Kendi çubuğunu alarak benimkine batırdı. Çok fazla yakındı.

Ramen sarılmış çubuğu ağzına götürmek için daha da yaklaştı.

Cidden çok yakındı.

Ardından bana döndü ve tepkisiz bir şekilde gözlerime baktı.

"Tadı normal."

"Şey.. evet normal."

Geri çekilerek az önce bitirdiği ramen tabağını çöpe attı. Bense önümdeki rameni izlemeye devam ettim.

Ayağa kalktı ve yüzüme doğru eğildi.

"Hoşçakal Lisa."

O gittiğinde söylenerek kafama vurdum. Çubuğumu elime alarak ramenime daldırdığımda aklıma Jungkook'un yiyişi gelmişti ve yiyememiştim.

Ayağa kalktım ve son kez ramenime baktım.

"Tüm tadımı kaçırdın ..."

Jungkook'a söylenerek eve doğru ilerledim. Eve geldiğimde dolaptan dün yediğimiz yemekleri çıkardım. Annem içeri girerek ne yaptığıma bakıyordu.

"Lisa? Ramen yememiş miydin?"

"Evet ama yiyemedim.."

"Neden?"

Buna ne cevap verebilirdim ki? Öküzün biri geldi onu izlemekten yiyemedim mi diyecektim?

"Önemli değil anne boşver."

"Peki. Ben uyuyorum iyi geceler."

"İyi geceler." Sarılarak yanağımdan öptü. Bende karnımı doyurduktan sonra odama çıktım. Korkarak Jungkook'un hesabına girdiğimde yeni resim güncellediğini gördüm.

Resime tıkladığımda yine AeRa ve Jungkook'u görmüştüm. Jungkook onunla beraber olan resmini atmıştı. Telefonu masaya bırakarak yatakta tepindim.

"Hayır ya sorun yok iyiyim gerçekten iyiyim! Sorun yok Lisa görmedin varsay ve sadece uyu."

Yorganın içine girdim ve kafama kadar çektim. Neden onunla bu kadar yakın olmak zorundaydı ki?

PLATONİK :LisKook:Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin