En Kim : Kluar drpda pejabat Dr Joong Ki. Appa dh slesaikn smuanya dngn Dr td. Pembedahan kmu akn djlnkn mnggu dpn.
Damiey : Nae.
En Kim : Oh ye, Dr ada mintak fail prubatan kmu sblum ni. Fail tu ada kt kmu?
Damiey : Fail? Ada tp Damiey tinggal kt bilik studio. Xpe Eomma ngn Appa blik dlu Damiey prgi studio ambil fail tu.
Pn Kim : Xpelh eomma ngn appa hantarkan kmu.
Damiey : Xpyhlh.
Pn Kim : Tp kmu..
Damiey : Xpe.. Damiey ok eomma ngn appa xpyhlh risau.
*********************************
Studio~Damiey msuk ke bangunan YG dn trus mnuju ke biliknya. Dlm prjalanan, kpalanya tiba tiba sakit dn darah mula mngalir drpda hidungnya. Damiey hmpir rebah namun sempat disambut oleh sseorang.
Seungri : Noona? Memimpin Damiey supaya dduk d kerusi.. Daesung, kau ada tisu x?
Daesung : Nah
Damiey : Gomawo..
Seungri : Noona ok x ni?
Damiey : Ok je.. Xpyh risaulh.
Daesung : Mcmmna xrisau.. Tu ha hidung brdarah knp?
Damiey : Cuaca je ni. Cuba bangun tapi terjatuh semula
Seungri : Ubat mna? Dh mkn blum?
Damiey : Ubat?
Seungri : Noona, Kmi dh tau smuanya.
Damiey : Ma.. Macammna korang tau? Siapa lg yg tau psal ni?
Daesung : Kmi brdua je yg tau.. Ni pun sbb kmi curi dngr prbualn kau dngn Dr Joong Ki hritu.. Miannei kmi xspatutnya buat mcmtu.
Damiey : Jiyong blum tau kn? please jgn bgitau dy. He need to erase me from his life.
**********************************
Club~GD : Kau bwa aku dtg sni knp?
Kiko : I tau kblakangn ni you stress ngn prempuan xguna tu kn.. that's why I bwa you dtg sni supaya you bleh relax. Buat apa still tunggu prempuan yg dh xnk you Sdgkn ada prempuan yg lbih lyk n setia tnggu you mcm I.
GD : Enough lh Kiko. Aku dh ckp kn aku xkn trima kau blik, Pergi mati lh dngn kau pnya "setia" tu.
Kiko : You still nk ke prempuan murahan tu?!
GD : Prempuan murahan tu kau!
Kiko : Klau I xdpt you sesiapa pun xkn dpt lh! Capai gelas kaca yg ada d kaunter n pukul kpala GD dngn glas trsebut.
GD : Aghhhh! Mmegang kpala yg telah brdarah.
Kiko : Trkejut dngn tindaknnya sndiri n cuba lari. Malangnya tngnnya dpegang sseorang Aku xslh! Lps lh aku x slh!
Chanyeol : Dasar prempuan psycho! Nasib aku ikut kau dtg sni. Kau kna dpt blasan ats prbuatan kau.
Kiko : Chanyeol? You, please lpskn I you ckp you syg I kn. lepaskn I ! Meronta untuk dlepaskn namun genggaman Chanyeol lbih kuat brbandingnya.
Chanyeol : Tu dulu. Sblum aku knl perangai gila kau ni. Slmat tnggal n ucap hi kt rumah bru kau nnti eh. Tngok GD yg kesakitan dn mnyuruh pelayan club trsebut call ambulance dn polis.
**********************************
Damiey's P.O.V"Aku rsa xsedap hti lh.. Mcmmna klau Seungri bgitau Jiyong psal ni?" sedang aku bermonolog sendirian aku mndapat satu pnggiln telefon drpda Taeyang "Damiey, Jiyong kt hospital" tnpa brlengah aku segera mncapai kunci kreta mnuju ke hospital
Hospital~
Aku mnghampiri member berempat trsebut yg dduk d ruangn mnunggu "Apa dh jd?" persoalnku dibiar sepi. Seketika kmudian doctor kluar dr bilik ICU n mnuju ke arah kami. "Doctor, mcmna dngn keadaan Ji hyung" Tnya Daesung mmecahkan kesunyian. "Dy ok cuma belum stabil spenuhnya. Klau nk mlawat hnya dibenarkn 2 org dlu buat msa ni. Sy prgi dlu" Stelh Dr beredar aku minta izin untuk mlawat. Aku ditemani Seungri msuk kdalm.. Entah knp aku turut sakit apabila mlihat Jiyong trlantar sedemikian.
End P.O.V
Damiey : Oppa, Pegang tngn GD
Seungri hnya brdiri d tepi tingkap smbil mmerhati Damiey dngn ksedihan.
Seungri : Noona...
Damiey : Nae.
Seungri : Noona snggup ke nk tipu hyung? Noona bleh gmbarkn x prasaan hyung bla dy jd org terakhir yg tau tntang ni? Dy akn rsa dy org paling xguna.
Damiey : Ni je cara trbaik untuk dy x trlalu brharap.
Seungri : Hbis noona? Snggup trseksa? Riri tau noona nk hyung spent time ngn noona pda wktu wktu cmni. Cuma noona takut bila noona xde nnti hyung susah nk move on n trima prempuan lain kn?
Damiey : That's why I'm doing this.
Seungri : Noona...
Damiey : Enough.. Ni bkn tmpat kita nk bertekak. Jiyong need rest. Xpyh lh kita nk ckp psal ni lg. I know what I'm doing.
Tiba tiba tangn GD yg dipegang oleh Damiey brgerak..
Damiey : Oppa? Oppa dh bngun?
GD : C.. Chagi..
Damiey : Nae oppa, oppa nk apa apa ke?
Seungri : Hyung? Syukurlh hyung dh sedar.
GD : Betul ke apa yg oppa dngr td chagi?
Damiey&Seungri : Trkejut
**********************************
TBCVote n comment.. Don't be a silent readers