3️⃣6️⃣

4.3K 335 155
                                    

Annyeong~
Upozorňuji toto je 15+ a při této části se hodlám ponořit co nejhlouběji do mých úchylných myšlenek a tužeb. (Lmao)

Jeho rty jsou tak sladké a měkké, až jsem se rozhodl, že chci víc. Celým tělem jsem šel proti němu. Taehyung neodporoval a pod náporem couval. Za nedlouho byl natlačený na zdi. V ten moment jsem prohloubil náš polibek. Jazykem jsem přejel po jeho spodním rtu a žádal si o vstup. Taehyung svá ústa pootevřel, a tak mi dal povolení ke vstupu. Neváhal jsem, jazykem jsem začal zkoumat jeho vnitřní dutinu. Tae nechtěl být po zadu, a tak začal náš boj o dominantnost. Překvapilo mě, že jí vyhrál Tae. V ten moment přetočil naše pozice, a tak jsem skončil zády u zdi. Nespokojeně jsem zavrněl a pokusil se to vrátit zpátky. Bohužel má Taehyung větší sílu než já, takže se mi to nepovedlo.

Taehyung's pov

Tak sladký, ale ten na hoře budu já. Usmál jsem se do našeho polibku. Jemně jsem Kookiemu zkousl jeho ret. Od rtů jsem se přesunul na jeho nádherný krk. Začal jsem mu tam pokládat jemné polibky, které se občas měnili v cucfleky. Musel jsem ho chytit za vlasy a zatahat, abych měl lepší přístup. Nevěděl jsem kde se ten chtíč ve mě bere, ale nešlo tomu odporovat. Chci si vzít jeho poprvé. Znovu jsem se přesunul k jeho rtům. Oběma rukama jsem chytl jeho tričko. A i když bylo nejspíš drahé, tak jsem ho roztrhl. Jungkookie nespokojeně zavrčel, ale to mi nijak nevadilo. Tak strašně ho chci. Hlavu jsem přesunul k jeho uchu.

„Tak moc tě chci Jungkookie, ani nevím, jestli se budu ovládat, protože tu tvojí rozkošnou prdelku chci dlouho."
Zavrčel jsem. Zkousl jsem mu jeho ušní lalůček, načež se mi dostalo slastného vzdychu.

Jungkook's pov

Nevěřil jsem tomu co slyším. Musel jsem být rudý až na prdeli. Když mi Taehyung zkousl můj lalůček, nemohl jsem ten vzdych udržet. Sice mi roztrhl mé oblíbené triko, ale to mu odpustím. Mám ještě jedno. Taehyung mi sjel rukama na stehna. Podebral mě pod nimy a vyzvedl do vzduchu. Než jsem se nadál, tak už mě nesl k posteli. Nepřestávaje líbat mé rty mne na postel položil. Pravá ruka mu začala bloudit po mém těle. Nebyl jsem ale spokojený, protože Taehyung byl stále celý oblečený. Chytl jsem lem jeho trika a ladným pohybem mu ho sundal. Dostal jsem dokonalý pohled na jeho vypracované bříško. Z toho pohledu i můj kamarád dole zatepal. Taehyung přestal opečovávat mé rty. Tvořil si mokrou cestičku, které vedla přes můj krk, hrudník, bříško až k podbřišku. Nevím proč, ale když mě do něj kousl, tak mi tělem projela neskutečná elektrická vlna. Bylo to tak vzrušující. Donutilo mě to zavzdychat.

Taehyung's pov

Na jeho podbřišku jsem si vyhrál. Udělal jsem mu tam pár svých značek a přesunul se ke kalhotám. Rty jsem přejel po jeho krásné bouli. Zastavil jsem se u zipu, který jsem chytil mezi zuby. Nepřestával jsem s Jungkookiem udržovat oční kontakt. Rozepl jsem mu zip společně s knoflíkem. Sundal jsem mu kalhoty po kolena. Boxerky jsem mu ještě nechal. Musím toho malého zajíčka trochu potrápit. Pokládal jsem mu letmé polibky na jeho bouli. Jungkook začal trhaně dýchat.

„Tak citlivý ~" Usmál jsem se. Chytil jsem lem jeho boxerek mezi zuby a začal pomalu táhnout dolu. V ten moment se otevřeli dveře, ve kterých stál Hwan s tácem, na kterém byli sušenky a kakao.

„O-o-o-o-o-o-mlouvám se!!"...

ʕ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ

Annyeong po druhé! :D
Omlouvám se, ale nemohla jsem si tohle odpustit. xD BTW! Děkuji za umístění v kategorii FF, kde je tahle FF  7! Jste nejlepší.

Texting//VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat