Part twelve

5.2K 416 4
                                    

Taeho pohled

Jookie$: Chci vědět tvoje jméno..

Kailien🐯: To nepůjde. (^◇^;)

Jookie$: Proč ne? (¬_¬)

Kailien🐯: Protože.. už musím jít do školy.. paaaaa~ (*≧∀≦*)

V hlavě si pořád opakuji jeho jméno. Jungkook. Jsem snad jediný, kdo ho měl vždycky rád. Nikdy jsem poradně nepochopil proč jsme se přestali bavit. Zamkl jsem si mobil a odcházel z bytu. Šedá mikina a černé džíny jsou moje.
Šel jsem po ulici. Náhlem okolo mě projelo velké černé auto. Nepřekvapilo mě, že v něm seděl Jungkook. Překvapil mě jeho upřený pohled na mě.
Pohledem jsem zavadil o zem a šel dál. Trvalo to dlouho, protože mi ujel autobus.
„Takhle nestihnu pomoct ve třídě.." povzdechl jsem si a přidal do kroku. Když jsem došel ke škole, tak jsem viděl Jungkooka na zemi.

Kailien🐯: Proč se sebou necháš takhle zacházet? (T ^ T)

Odeslal jsem mu zprávu a rychle zandal svůj mobil. Pořád jsem se na něj díval. Zmateně se rozhlížel, jak nějaké stěně. Smutně jsem nad tím pokroutil hlavou a pospíšil jsem si do školy.
Sotva jsem vešel dovnitř, tak mě chytla kuchařka.

„Tae. Už tu na tebe čekám snad pět minut.." Naštvaně podupávala nohou a pohledem si mě změřovala.

„Omlouvám se." Vzal jsem si zástěru a následoval ji. Došli jsme do kuchyně. Kuchařka mi podala tácy s tím, abych je odnesl do laboratoře. Chvíli to šlo docela v pohodě až do doby, kdy jsem vešel na schody. Zástěra se mi rozvázala, takže jsem si jí přišlápl. Sletěl jsem ze schodů. Jediné co šlo slyšet byli padající tácy.

Texting//VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat