2️⃣7️⃣

3.9K 360 9
                                    

„Taehyung mi řekl toto." Na chvíli se odmlčela, protože se chtěla napít svého karamelového latté. „Co jsem tedy pochopila, tak tě pořád miluje, ale není to taková ta chlapecká láska. On tě miluje jako muž. Řekl mi, že si vybral možnost ublížit ti sám. A víš proč?" Nad tím posledním se zasmála. Mě to tedy moc vtipné nepřišlo. Svraštil jsem obočí a Vydechl.

„Ne to tedy opravdu nevím.." Vydal jsem ze sebe arogantním tónem. Založil jsem si ruce na prsou a opřel se lépe o židli.

„Protože, kdyby to neudělal.." Znovu se odmlčela. „Kookie.. kdyby to neudělal. Oni by neublížili jenom tobě, oni by ublížili lidem co máš rád." Zůstal jsem mlčky sedět.
„Taehyung ti pomohl víc než si si doteď myslel." Poslední věta mě dorazila. Han mi víc stiskla ruku. Podíval jsem se jí do očí a v nich viděl slzy.

„P-proč brečíš?" Zeptal jsem se zařaženě. Nechápal jsem to, proč brečí ona, když bych měl brečet já? Bylo ticho. Han jen zvedla svůj pohled ke mě a usmála se.

„Protože nerada vidím, když dva moji kamarádi trpí." Popotáhla si a vydechla. Už mě a Taeho bere jako kamaráda? Vždyť se skoro neznáme. Uchopil jsem její ruku. Překvapeně se na mě podívala.

„Han.. Já ale nevím jestli mu dokážu odpustit. Je to hezké gesto, ale já mám rád už asi někoho jiného.." Nad poslední větou jsem se pousmál. Sice nevím, jak vypadá. Nebo jak zní jeho hlas, ale vím že on mě rád má.

„Kooku. Ten kdo ti píše je někdo koho znáš, ale já ti nepovim kdo. Na to už musíš přijít sám." Překvapením jsem stiskl Han ruku víc než jsem chtěl. Sykla bolestí a rychle ji stáhla. Dívala se na mě vyděšeným pohledem. Viděl jsem, i jak se jí hrnou slzy na povrch.

„P-p-promiň!" Vyhrkl jsem. Nevěděl jsem co dělat. Jen jsem jí trochu stiskl ruku.

„T-to je v pořádku." Vřele se na mě usmála. Věděl jsem že to je falešný úsměv. „Když jsme u toho. Zapoměla jsem dát Taemu tuhle věc. Vrátíš mu jí za mě?" Podala mi hezky zabalenou krabičku. Vypadala, jako narozeninový dárek. Váhal jsem. Nevěděl jsem, jestli jsem schopný i po tom za ním přijít.

„No-" Nestačil jsem to ani do říct, protože mi Han skočila do řeči.

„Je to zároveň i pro tebe. Chci aby jste to otevřeli spolu." Prosebně se na mě podívala. Nafoukla tvařičky. Vypadala v celku roztomile, a tak jsem na to kývl...

ʕ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ
Annyeong~
Omlouvám se že tahle část vyšla dýl, ale měla jsem doma problémy a taky brácha udělal kravinu. 🙄
Takže jsem na to neměla moc náladu.
BTW důvod proč se tu objevila Han tedy já je, že chci, aby ten příběh byl co nejdelší, proto tu je Han. Snad to nevadí~

Texting//VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat