Autor's pov
Jungkook s Taehyungem od té doby perfektně vycházel. Byli spolu oba dva moc šťastní. Samozřejmě že v každém vztahu jsou nějaké ty pro a proti, ale u nich se to vždy vyřešilo s klidem a láskou. Taehyung svého Jungkookieho nadevše miloval. Nemohl bez něj být a Jungkook bez něj. Avšak jak Taehyung řekl.
„Budu tě nosit na rukou každý den. Si můj důvod proč dýchám. Nikdy jsem v životě nepoznal někoho, kdo by byl úžasný jako ty. Jungkookie si moje štěstí. Kdyby mi tě vzali, tak bych šel i přes lidi, abych tě měl zpátky. Prosím nikdy mě neopouštěj. Jak už jsem ti jednou řekl. Bez tebe jsem prázdný. Miluji tě a navěky budu. Miluji tě Jeone Jungkooku. Si můj důvod, proč se usmívat. Ty si mé každodenní slunce co mi zlepšuje den."
Jungkook si tato slova zamiloval a pochopil, že není většího štěstí než je Taehyung. Spolu dokázali přejít i ty největší překážky světa. Když člověk doopravdy miluje, tak nezná hranic, a tak to pochopil i Jungkook.
„Taehyungu. Víš že neumím moc říkat jak se cítím, ale kvůli tobě to přetrpím. Přetrpěli jsme si kvůli sobě hodně. Kdybych já nebyl arogantní blb a ty srab, tak by jsme spolu byli už dřív, ale jak se říká. Na ty nejlepší věci se čeká nejdéle, pak teprve poznáš že stojí za to. Kime Taehyungu dal bych za tebe svůj život. Tvůj úsměv je pro mě něco dokonalého. Budu po tvém boku, dokud nás smrt nerozdelí."
A jak tomu už většinou je. Šťastné páry mají šťastný konec. A tak to je i u těchto dvou. Ani nejsilnější síla světa by je nedokázala rozdělit. Jsou propojení něčím co v dnešní době má málo kdo. Jejich srdce se propojila hned v ten moment co se poznali. Né nadarmo se říká.
„Kouzlo štěstí nespočívá v bohatství ani v kráse, ale v harmonii dvou srdcí, která patří k sobě"
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ
Annyeong~
Tak je to tady. Konec. 😭 Nemůžu tomu sama uvěřit. Nechci, aby tohle skončilo, ale už nevím co bych sem psala a nechci těm dvoum pořád ubližovat tím, že bych je rozhadovala do nekonečna.Děkuji za čtení a komentáře. Uvidíme se u mých dalších tvoreb. ❤️
ČTEŠ
Texting//Vkook
FanfictionJungkook je bohatý namyšlený kluk, který myslí jen na sebe. Taehyung je zase jeho pravý opak. Rád pomáhá lidem, ale je chudý. Tae si přidá Kooka na snapchatu a začnou si psát. Dokáže Tae Jungkooka změnit, nebo ho Jungkook jen sprostě využije? #21 v...