Κ όπως Καινούργια

330 13 1
                                    



Σκούπισε τον ιδρώτα που έσταξε στο μέτωπό της, με την ανάστροφή του χεριού της. Ήταν άξιο απορίας πως είχε καταφέρει η Άννυ και είχε στείλει το φτερό* ανάμεσα στους θάμνους. Το σήκωσε από το έδαφος και φωνάζοντας, το βρήκα! έτρεξε πίσω στο γήπεδο που έπαιζαν μπάντμιντον.

Μια από τις μεγάλες αλλαγές, που είχαν γίνει στο σχολείο του Αγ. Παύλου, ήταν ότι πλέον τα κορίτσια είχαν περισσότερες αθλητικές δραστηριότητες· σε μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού, όπως είχε ζητήσει ο βασιλιάς Γεώργιός πριν αναχωρήσει για τις Ινδίες.

- '' Άννυ, με εκπλήσσει το ταλέντο σου!'' είπε η Κάντυ κοροϊδευτικά όταν βρέθηκε δίπλα της, '' Την άλλη φορά, γιατί δεν το στέλνεις έξω από το κολέγιο... που ξέρεις μπορεί να πάω και για παγωτό!'', συμπλήρωσε βγάζοντας την γλώσσα της.

- '' Καθένας με τα ταλέντα του και τα μυστικά του, Κάντυ μου!'', της αντιγύρισε η φίλη της το ίδιο πειραχτικά. Αυτό βέβαια που η Άννυ υπονοούσε, ήταν όχι μόνο το ταλέντο της Κάντυ όταν έπαιξε την Ιουλιέτα, αλλά κυρίως την άνεση που είχε δείξει επί σκηνής στο φιλί του Τέρρυ!

Η Κάντυ σταύρωσε τα χέρια δήθεν μουτρωμένα και αναπόφευκτα το μυαλό της πήγε στις μέρες μετά την παράσταση...

Η πρώτη αντίδραση ήταν αυτή της Άννυ και της Πάττυ.

Με την πρώτη ευκαιρία, κατάφεραν και βρήκαν την Κάντυ μόνη της. Σχεδόν χωρίς προσχήματα, κάτι που δεν τις χαρακτήριζε ιδιαίτερα, ρώτησαν την φίλη τους.

- '' Κάντυ... νομίζω ότι οφείλεις να μας εξηγήσεις ορισμένα πράγματα, αν μας θεωρείς φίλες σου!'' , της είπε η πάντα συνεσταλμένη Άννυ,''... κι εγώ και η Πάττυ μοιραζόμαστε όλα τα μυστικά μας μαζί σου! Ακόμη και αυτά για τα οποία μπορεί να ντρεπόμαστε! Η Πάττυ σου εκμυστηρεύτηκε ότι έχει αλληλογραφία με τον Στίαρ... όσο και αν κοκκίνιζαν τα μαγουλά της που στο αποκάλυπτε! Εγώ πάλι... και με ξέρεις καλύτερα απ' όλους, πόσο δειλή είμαι... είχα ...ή μάλλον πήρα το κουράγιο και σου μίλησα... ναι, μπορεί να το έκανα από φόβο, όμως σου μίλησα για τα αισθήματα μου, για τον Άρτσυ! Και πολύ καλά έκανα! Εσύ όμως, Κάντυ μου, γιατί συνεχίζεις και μας κρύβεις... ότι...'', η κακομοίρα η Άννυ δεν ήξερε πως ακριβώς να ξεστομίσει τη σκέψη της. Χωρίς να χάσει όμως χρόνο η Πάττυ συμπλήρωσε τα λόγια της.

- '' ... ο Τέρρυ δεν σε φίλησε πρώτη φορά στο θεατρικό, έτσι δεν είναι Κάντυ?!''

- '' Πάττυ!...'', ξεφώνισε η Κάντυ και μετά έμεινε άφωνη με σκυμμένο κεφάλι.

Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )Where stories live. Discover now