Ι όπως Ιουλιέτα (Μέρος Πρώτο)

237 12 6
                                    


Μέρος Πρώτο

Έβγαλε τα γυαλιά της, σχεδόν με κουρασμένο ύφος και τα ακούμπησε στην στοίβα των χαρτιών που βρισκόταν επάνω στο γραφείο της. Το ρυθμικό τικ τακ του ρολογιού, ήταν ο μόνος ήχος που ακουγόταν. Θύμιζε σα να ήθελε να βάλει μια τάξη στις σκέψεις της, σα να ήθελε να την βοηθήσει ίσως, αλλά φαινόταν μάταιο. Τα καστανά άυπνα μάτια της, ξαναγύρισαν στην στοίβα των χαρτιών, στο τελευταίο που είχε αφήσει ανοιχτό επάνω επάνω. Σε αυτό που ήταν ο λόγος της αγρύπνιας και των ολονύχτιων προβληματισμών της. Η επιστολή είχε φτάσει αργά εχτές μετά τον εσπερινό. Από το πρώτο λεπτό που είδε τον αγγελιοφόρο, γνώριζε ότι δεν ήταν μια απλή παράδοση γράμματος. Μετά την ανάγνωση του όμως, ήξερε ότι θα έπρεπε να φέρει εις πέρας, την πιο δύσκολη αποστολή της. Μια αποστολή, που όσες προσευχές και αν έκανε, δεν μπορούσε να την αποφύγει. Για τον απλό λόγο, ήταν διαταγή. Αν και οι διαταγές δεν της άρεσαν ποτέ, όχι να δίνει βέβαια, αλλά να δέχεται· αυτή την συγκεκριμένη, όχι μόνο έπρεπε να την δεχτεί, αλλά έπρεπε να κάνει το παν για να εκτελεστεί όσο το δυνατόν πιο άριστα. Οπότε δεν είχε και περισσότερο χρόνο για χάσιμο. Άκουσε το ρολόι που έκανε έξι χτύπους, ξαναφόρεσε τα γυαλιά της και παίρνοντας την επιστολή στα χέρια της, η Ηγουμένη Γκρέη χτύπησε το εσωτερικό κουδούνι του γραφείου της.

Σε λιγότερο από πέντε λεπτά, μια μοναχή έκανε την εμφάνιση της στο γραφείο.

- '' Καλημέρα Μητέρα Ηγουμένη''.

- '' Καλημέρα Αδελφή Μαργαρίτα''.

Η νεώτερη καλόγρια περίμενε καρτερικά να της πει γιατί την κάλεσε.

- '' Σε κάλεσα για να σε ενημερώσω ότι θα συγκαλέσουμε συμβούλιο του διδακτικού προσωπικού σήμερα. Προέκυψε ένα θέμα υψίστης σημασίας, που δεν έχει περιθώρια αναβολής''.

-'' Μάλιστα, Μητέρα Ηγουμένη, τι ώρα επιθυμείτε να ενημερωθούν οι υπόλοιπες Αδελφές για το συμβούλιο?''

- '' Αδελφή, θα ενημερώσετε όλο το διδακτικό προσωπικό του κολεγίου, όχι μόνο τους διδάσκοντες των θηλέων. Θέλω να ενημερωθούν άμεσα, ο υποδιευθυντής και οι καθηγητές των αρρένων, τον Πατήρ Ιωάννη θα τον ενημερώσω η ιδία. Στο μεσημεριανό διάλειμμα, να βρίσκονται όλοι στην αίθουσα των συμβουλίων. Εκτός από αυτούς που βρίσκονται σε υπηρεσία περιπολίας και που θα ενημερωθούν μετέπειτα από τους συναδέλφους τους. Δεν θα αφήσουμε να επικρατήσει το χάος στο σχολείο, για να μαζευτούμε όλοι στην ίδια αίθουσα. Σας ευχαριστώ πολύ, μπορείτε να πηγαίνετε.'', ολοκλήρωσε τυπικά.

Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن