Μ όπως Μελανιά

207 10 2
                                    



Το ... ντροπιαστικό περιστατικό για τον Τέρρυ συνέβη λίγες ημέρες μετά την επίσκεψη των παιδιών στο Λούνα- Παρκ. Ήταν για την ακρίβεια δυο ημέρες μετά, όπου τα αγόρια άλλαζαν στα αποδυτήρια μετά από μια κουραστική προπόνηση.

Το πιο συνηθισμένο φαινόμενο παρατηρείται στα αγόρια κάθε ηλικίας, είτε είναι παιδιά είτε έφηβοι, έχουν την τάση να χτυπάνε. Από άσκηση, από παιχνίδι, ακόμη και από απλό καβγά, γεμίζουν το σώμα τους με κάθε είδους γρατζουνιά, που συνήθως την φοράνε σαν παράσημο της γενναιότητας και του ανδρισμού τους. Βέβαια, γρατζουνιά από... γρατζουνιά έχουν διαφορά! Αλλιώς είναι να έχει κάποιος μαυρισμένο μάτι από καβγά, είτε ανοιγμένα γόνατα από το ποδόσφαιρο και τελείως διαφορετικό να έχει μια μελανιά που φανερώνει ότι κάποιος ... τον δάγκωσε!

Στην περίπτωση του Τέρρυ, ήταν ακριβώς ο τύπος του αγοριού που αν και δεν τον ενοχλούσε να έχει γρατσουνιές ή μελανιές στο σώμα του, δεν τον ενδιέφερε επίσης και να τα επιδεικνύει σαν μετάλλια. Αλλά ποτέ μέχρι εκείνη την ημέρα, δεν του είχε περάσει από το μυαλό ότι θα γινόταν το επίκεντρο σχολίων για μια μελανιά του!

Μόλις είχε αφαιρέσει το πάνω μέρος της αθλητικής του στολής και ετοιμαζόταν να σκουπίσει το ιδρώτα από το στέρνο του. Σαν ψίθυρο άκουσε το επίθετο του από τα χείλια κάποιου. Γύρισε λοξά τα μάτια του και είδε τρεις συμμαθητές του· είχαν σχηματίσει ένα μικρό πηγαδάκι σαν μεσήλικες γεροντοκόρες, όπου με θράσος τον κουτσομπόλευαν. Δεν του καιγόταν καρφί τι έλεγαν γι' αυτόν, γιατί απλούστατα ο Τέρρυ είχε συνηθίσει να είναι θέμα σχολίων από τους άλλους μαθητές. Πολλές φορές αρκούσε να τους ρίξει μια άγρια ματιά, μερικές τους πρόσβαλε με την κοφτερή του γλώσσα και τελικά σε αρκετές περιπτώσεις, απλώς αδιαφορούσε. Αυτή τη φορά όμως, πρόσεξε με ενόχληση ότι δεν έκαναν μόνο σχόλια, αλλά κυρίως ότι τον παρατηρούσαν. Όχι, όχι δεν τον παρατηρούσαν... χάζευαν εξονυχιστικά το σώμα του! Το πρώτο συναίσθημα που ένιωσε ήταν ξάφνιασμα, μετά ακολούθησε η απορία. Αυτό που όμως τελικά υπερίσχυσε ήταν η αποστροφή! Αηδίασε που αγόρια τον περιεργαζόταν σα να έβλεπαν κάποια Λολίτα μπροσούρας! Μέχρι να σκεφτεί ή να καταλάβει τον πραγματικό λόγο που τον κοιτούσαν, τους επιτέθηκε φραστικά.

- '' Τι στο διάολο κοιτάτε?! Τραβάτε να κουνήσετε την γαμημένη αχλαδιά αλλού!''

Άκρα του τάφου σιωπή έπεσε στα αποδυτήρια. Τα τρία αγόρια είχαν μείνει παγωμένα, κάποιοι άλλοι μαθητές σταμάτησαν τις ομιλίες τους ή ότι άλλο έκαναν και κοιτούσαν την σκηνή. Ο Τέρρυ είχε γίνει ταύρος σε υαλοπωλείο και κανείς δεν ήθελε να τα βάλει μαζί του. Ο Στίαρ μόνο είχε το θάρρος να πλησιάσει τον φίλο του και να τον συγκρατήσει από το να δείρει κάποιον συμμαθητή τους.

Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن