Ν όπως Νυχτερινό

238 11 4
                                    



Η Κάντυ βημάτιζε νευρικά στο δωμάτιο της. Πάνω κάτω, πάνω κάτω... μεταβολή και επανάληψη. Αν το πάτωμα είχε στόμα, ίσως και να της φώναζε, με ζάλισες! Εκνευρισμένη δεν θα την έλεγες ακριβώς, ούτε και θυμωμένη. Απλώς... απλώς, δεν μπορούσε ούτε και η ίδια να πιστέψει τί της συνέβαινε ή απλώς τί στην ευχή έκανε! Αυτό... που γινόταν τα τελευταία βράδια, δεν μπορούσε να το γράψει σε κανένα ημερολόγιο. Δεν μπορούσε να το ξεστομίσει ποτέ και σε κανέναν! Ούτε καν τολμούσε να το παραδεχτεί στο είδωλο της στον καθρέφτη! Ο οποίος, με χαριτωμένο θράσος την κοιτούσε πονηρά μέσα από την αντανάκλαση της!

Άρχισε να κουράζεται από τον γρήγορο βηματισμό της, δεν βοηθούσε βέβαια και η ζέστη... Είχε ιδρώσει... Ναι, η αιτία ήταν η ζέστη... αυτή έφταιγε για όλα! Υποτίθεται η βίλα των Άρντλει στην Σκωτία ήταν μια δροσερή κατοικία! Υποτίθεται ότι η ίδια η Σκωτία, ήταν μια δροσερή χώρα που να πάρει! Γιατί είχε τόση ζέστη?! Η διαολεμένη ζέστη έφταιγε για όλα! Στην Αμερική δεν θυμόταν να έχει τόση ζέστη! Αχ! Γιατί δεν γύρισε στην Αμερική για τις καλοκαιρινές διακοπές?! Εκεί στο σπίτι της, στον λόφο της, στην λίμνη της... λίμνη...?! Νερό... ζέστη... '' Όχι! Όχι ! Σταμάτα να το σκέφτεσαι!!'', είπε το μυαλό της, αλλά ήταν πολύ αργά και η εικόνα, η ανάμνηση ήταν ήδη σχηματισμένη!

Η ίδια εικόνα, που ήξερε πλέον απ' έξω! Σαν έναν πίνακα ζωγραφικής που είχε αποστηθίσει. Αλήθεια γίνεται αυτό?! Να θυμάσαι απ' έξω ένα έργο τέχνης?! '' Έργο τέχνης?! Κάντυυυ!!! Σύνελθε!!''. Σταμάτησε για λίγο και έβαλε νερό σε ένα ποτήρι από την κρυστάλλινη κανάτα με το οικόσημο των Άρντλει. Τα πάντα εκεί μέσα είχαν το οικόσημο· τόσο που άρχισε να την νευριάζει! Αλλά τουλάχιστον, δεν μετάνιωσε με την επιλογή της να μείνει εκεί αυτό το καλοκαίρι.

Για την απόφαση της έπαιξε ρόλο το γράμμα του μεγάλου θείου Ουίλιαμ· της πρόσφερε να διαλέξει εάν ήθελε να μείνει στην κατοικία της Σκωτίας μαζί με τα ξαδέρφια της και τον κύριο και κυρία Κόρνγουελ, όπου θα επέστρεφαν από τις Ινδίες για το καλοκαίρι. Σε άλλη περίπτωση μπορούσε να συνοδέψει την μεγάλη θεία Ελρόη και την οικογένεια των Ράνγκαν, στο ταξίδι τους στην Ευρώπη. Η επιλογή της, ήταν βέβαια η πρώτη και μέχρι στιγμής είχε αποδειχτεί, ότι πραγματικά έκανε για πρώτη φορά στη ζωή της, διακοπές. Ο κύριος και η κυρία Κόρνγουελ, ήταν η μέρα με την νύχτα, σε σχέση με τον κύριο και την κυρία Ράνγκαν. Αγκάλιασαν την υιοθετημένη κόρη του Ουίλιαμ, με την ίδια αγάπη που είχαν δείξει και οι γιοί τους. Αυτό που ήρθε και ολοκλήρωσε το καλοκαίρι ήταν, ότι η γιαγιά της Πάττυ, πήρε την απόφαση να νοικιάσει ένα μικρό χαριτωμένο αγροτόσπιτο στα περίχωρα του Εδιμβούργου για την ίδια περίοδο, οπότε ούτε η εγγονή της θα παρακολουθούσε καλοκαιρινά μαθήματα. Τέλος, η Άννυ θα ήταν ακόμη μια φιλοξενούμενη στην κατοικία των Άρντλει, οπότε όταν η Κάντυ τα πρόσθετε ένα ένα... συν την παρουσία του Τέρρυ, το φετινό καλοκαίρι της φαινόταν πραγματικά ονειρικό! Ναι... ονειρικό... μέχρι την στιγμή που άρχισε να μοιάζει με κόλαση στο μυαλό της, που το ένιωθε να λιώνει από την ζέστη!

Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora